۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۸

«رویاهای آشپزخانه» به جشنواره فیلم مارسی می‌رود

«رویاهای آشپزخانه» به جشنواره فیلم مارسی می‌رود

«رویاهای آشپزخانه» به کارگردانی آروین مدقالچی به فستیوال فیلم مارسی می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم انیمیشن «رویاهای آشپزخانه» به کارگردانی آروین مدقالچی و تهیه کنندگی بهتاش صناعی ها و کیارش صناعی ها در نخستین حضور بین المللی خود در بیست و هشتمین فستیوال فیلم مارسی روی پرده خواهد رفت.

پخش بین المللی «رویاهای آشپزخانه» با شرکت Iran ArtHouse Film  با مدیریت مرجان علیزاده است.

بیست و هشتمین دوره این جشنواره از ۱۱ تا ۱۷ جولای برابر با ۲۰ تا ۲۶ تیرماه در این شهر جنوبی فرانسه برگزار می شود. فیلم «هفت پرده» ساخته سپیده فارسی نیز در این فستیوال حضور دارد.

«رویاهای آشپزخانه» با تکنیک استاپ موشن و با ثبت بیش از پنجاه هزار فریم عکس ساخته و برای نمایش در بخش فیلم های کوتاه این جشنواره انتخاب شده است.

مدقالچی و صناعی ها پیش از این استاپ موشن «امید» را تولید کرده بودند که در بیش از ۳۰ جشنواره بین المللی حضور داشته و موفق به کسب سیزده جایزه از جشنواره های انیمیشن و فیلم کوتاه شده است.

لیست عوامل این انیمیشن عبارتند از کارگردان: آروین مدقالچی، فیلمنامه: انیسه محمدهادی، آروین مدقالچی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، موزیک: آیدین توکلیان، ساخت آرماتور: آرمین سلیمانی بروجردی، گرافیست کامپیوتری: مینا میرزاقلی، جلوه های ویژه کامپیوتری: محمد ثانی فر، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ و تهیه کنندگان: بهتاش صناعی ها و کیارش صناعی ها.

کد خبر 4024783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha