۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۰

ورزشکار گلستانی تیم ملی سه گانه در گفتگو با مهر:

کسب مقام آسیایی در سه گانه سخت است/ نیاز به مربی خارجی داریم

کسب مقام آسیایی در سه گانه سخت است/ نیاز به مربی خارجی داریم

گرگان – ورزشکار گلستانی تیم ملی سه گانه با بیان اینکه کسب مقام آسیایی در این رشته بسیار سخت است بیان کرد: برای رسیدن به این هدف نیازمند مربی خارجی و اردوهای برون مرزی هستیم.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها – محمد صالحی: بیست و ششمین دوره مسابقات سه گانه قهرمانی آسیا اوایل مردادماه در شهر پالم بنگ کشور اندونزی برگزار می‌شود.

تیم ملی سه گانه کشورمان در این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی بزرگسالان، امیدها و جوانان شرکت خواهد کرد که «سیدمحمد حسینی» ورزشکار گلستانی در رده سنی امید به همراه تیم ملی سه گانه ایران به اندونزی اعزام می‌شود.

حسینی در چند سال اخیر همواره در اردوی تیم‌های ملی سه گانه حضور داشته و با گذشت چندین سال و حضور در مسابقات برون مرزی مختلف، اکنون تمام تمرکزش را روی موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا گذاشته است.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر از شرایطش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اهداف بلند مدتش و مشکلات ورزش سه گانه سخن گفته است.

امیدواریم مقامی بهتر از دوره قبل کسب کنم

ورزشکار گلستانی تیم ملی سه گانه با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های سه گانه قهرمانی آسیا، اظهار کرد: پنج مرحله اردوی آماده سازی برای حضور در رقابت‌های سه گانه قهرمانی آسیا را پشت سر گذاشتیم و اردوی متصل به اعزام هم در تهران برگزار شد.

رفتن روی سکو در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار سخت است زیرا ورزشکاران بسیار خوبی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

سیدمحمد حسینی افزود: برای حضور در این دوره از رقابت‌ها رسیدگی بیشتری به ملی پوشان نسبت به دوره‌های قبل شده و اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به رفتن روی سکوی رقابت های قهرمانی آسیا فکر می‌کنی یا خیر، خاطرنشان کرد: رفتن روی سکو در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار سخت است زیرا ورزشکاران بسیار خوبی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: برای رفتن روی سکوی رقابت‌های قهرمانی آسیا نیاز به مربی خارجی و اردوهای خارج از کشور داریم تا بتوانیم مقام کسب کنیم.

وی یادآور شد: با این وجود تمام تلاش من این است که بتوانم رتبه هفتمی دوره گذشته‌ام را ارتقا دهم.

مهم‌ترین هدفم المپیک ۲۰۲۰ است

ورزشکار گلستانی تیم ملی سه گانه با اشاره به مسابقات برون مرزی که تا کنون در آن شرکت داشته، اظهار کرد: در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان موفق به کسب مقام پنجم تیمی شدیم، در بازی‌های ساحلی آسیا در تایلند در بخش انفرادی مقام هفتم را کسب کردم و در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا هم مقام سوم تیمی را کسب کردیم.

حسینی افزود: پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا در اندونزی باید برای حضور در مسابقات سه گانه ارتش‌های جهان که اواسط مردادماه در آلمان برگزار می‌شود آماده شوم.

وی در خصوص اهداف بلند مدتش در سه گانه گفت: مهم‌ترین برنامه و هدفم حضور در المیپک ۲۰۲۰ توکیو است و اگر حمایت شوم تمام تلاشم را برای کسب سهمیه و حضور در این مسابقات مهم انجام خواهم داد.

هیئت سه گانه گرگان هیچ فعالیتی ندارد

ورزشکار گلستانی تیم ملی سه گانه در خصوص مشکلات این ورزش در استان و گرگان، اظهار کرد: متاسفانه هیئت سه گانه شهرستان گرگان هیچ فعالیتی ندارد و درخواست ما این است که تغییراتی در این هیئت ایجاد شود تا بتوانیم پیشرفت کنیم.

متاسفانه هیئت سه گانه شهرستان گرگان هیچ فعالیتی ندارد و درخواست ما این است که تغییراتی در این هیئت ایجاد شود تا بتوانیم پیشرفت کنیم.

حسینی ادامه داد: مسئولان ورزش گلستان پیگیر باشند زیرا رئیس هیئت سه گانه گرگان مانع از پیشرفت این ورزش در مرکز استان شده است.

وی اضافه کرد: در گرگان فقط من و برادرم دوچرخه داریم و سایر ورزشکاران از داشتن دوچرخه محروم هستند و اگر این تجهیزات برای ورزشکاران تهیه شود می‌توانیم شاهد حضور نفرات بیشتری از استان در تیم ملی سه گانه باشیم.

حسینی بیان کرد: دیگر ورزشکاران گرگانی فقط تمرینات دو و شنا انجام می‌دهند و در روزهای نزدیک به مسابقات از دوچرخه‌های من و برادرم برای تمرین استفاده می‌کنند.

وی در خصوص شرایط برادرش که عضو تیم ملی سه گانه نوجوانان است، گفت: برادرم سید جواد حسینی هم به تیم ملی سه گانه نوجوانان برای حضور در المپیک نوجوانان جهان که در آرژانتین برگزار می‌شود دعوت شده است.

وی یادآور شد: امیدوارم برادرم از طرف مسئولان ورزش گلستان به خصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان حمایت شود تا تجهیزات برای وی تهیه کنند زیرا آینده روشنی در سه گانه خواهد داشت.

ورزشکار سه گانه ماهی دو میلیون تومان هزینه دارد

ورزشکار گلستانی تیم ملی سه گانه با اشاره به هزینه‌های سرسام آور این رشته، اظهار کرد: ورزش سه گانه شامل هزار و ۵۰۰ متر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۱۰ کیلومتر صحرانوردی است و در واقع ترکیبی از سه رشته بوده که سختی و هزینه‌های زیادی دارد.

حسینی افزود: یک ورزشکار سه گانه جدا از تهیه دوچرخه حرفه‌ای که حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه دارد، باید ماهی دو میلیون تومان هزینه کند تا تجهیزات و مکمل‌هایش تامین شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از دی ماه سال گذشته آقای امین احدی در شرکت جهان پیشرو دامون اسپانسر بنده شده و بخشی از هزینه‌هایم را تامین می‌کند و باید از ایشان تشکر ویژه داشته باشم.

وی یادآور شد: از آقای رضا کیانی هم که مربی شنای تیم سه گانه استان هستند تشکر می‌کنم که استخر کیانی گرگان را در اختیار بنده و تیم سه گانه قرار می‌دهند.

کد خبر 4033751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha