۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۶

احمد دنیا مالی مطرح کرد:

فضای مجازی در دسترس باشد ولی با عدم چشم پوشی از مسائل امنیتی

فضای مجازی در دسترس باشد ولی با عدم چشم پوشی از مسائل امنیتی

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما اعتقاد داریم فضای مجازی باید در دسترس مردم باشد اما از مسائل امنیتی نباید چشم پوشی کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر ، احمد دنیا مالی در سیصد و شصت و چهارمین جلسه شورا با اشاره به نزدیک شدن به زمان افتتاح تونل حکیم گفت: افتتاح این تونل و متعاقب آن تکمیل ادامه بزرگراه شهید خرازی از سوی شهرداری کرج و با همکاری دولت می تواند کمک شایانی در کاهش ترافیکی پیک تایم تهران کرج داشته باشد. 

دنیا مالی در ادامه با اشاره به برخی تبلیغات کالاهای خارجی در فضای تبلیغاتی شهر گفت: متاسفانه شاهد هستیم به رغم تاکیدات مقام معظم رهبری بر تولید ملی، همچنان برخی کالاهای خارجی تبلیغ می شوند و این در حالی است که برخی از این کالاها آسیب های جدی در حوزه سلامت وارد می کنند. از اینرو تمرکز بر تولید ملی و اشتغال داخلی و تبلیغ محصولات داخلی باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران همچنین افزود: اخیرا کشمکشی میان قوه قضاییه و وزارت ارتباطات در خصوص فضای مجازی پیش آمده که البته ما نمی خواهیم در این زمینه وارد شویم اما اعتقاد ما این است که فضای مجازی باید برای مردم در دسترس باشد اما از مسائل امنیتی نباید چشم پوشی شود. به گفته مقامات قوه قضاییه گروه تروریستی داعش با استفاده از فضای مجازی توانست جنایات خود را به دنیا مخابره کند که این امر قابل پرداختن است.

دنیا مالی در پایان خاطر نشان ساخت: تکمیل شبکه فیبر نوری در راستای تحقق شهر هوشمند که در پی آن می توان تقاضای سفر را به بهترین شکل مدیریت کرد یکی از مواردی است که باید هر چه سریعتر صورت گیرد. ما نمی توانیم تقاضای سفر را مدیریت کنیم جز آنکه سیستم های خود را هر چه بیشتر الکترونیکی کنیم.

کد خبر 4045389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha