۸ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۰۲

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی بوشهر:

نیروی انتظامی از پایان‌نامه دانشجویان بوشهری حمایت می‌کند

نیروی انتظامی از پایان‌نامه دانشجویان بوشهری حمایت می‌کند

بوشهر - سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: نیروی انتظامی از پایان‌نامه دانشجویان بوشهری حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید احمد موسوی اظهار داشت: اداره‌کل مطالعات و تحقیقات اجتماعی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای وظایف مطالعاتی و پژوهشی خود از اندیشمندان، محققان دانشجویان و مراکز دانشگاهی و پژوهشی با محوریت امنیت اجتماعی در خصوص اجرای پروژه‌های مطالعاتی کسرخدمت و ریالی حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با عنایت به اهداف ماموریت‌ها و وظایف خود دعوت به همکاری می‌کند.

وی افزود: نقش شوراهای معتمد پلیس در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی، اولویت‌سنجی آموزش همگانی ناجا برای اقشار مختلف جمعیتی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، محیط کارگری، نظامی و اداری در زمینه کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی، بررسی و تحلیل پایگاه خبری پلیس از منظر تحلیل شبکه، ارزیابی و اثربخشی پایگاه خبری پلیس در اطلاع رسانی و ارتباطات، روش‌های افزایش اثرات روان‌شناختی فیلم‌های مستند در کاهش آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های پژوهشی امسال معاونت اجتماعی ناجاست.

 سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: از دیگر اولویت‌های پژوهشی امسال معاونت اجتماعی ناجا  می‌توان به طرح شیوه‌های ارتقاء و استمرار اثربخشی فیلم‌های مستند در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، بررسی تاثیر مراکز مشاوره ارائه خدمات یاورانه روانشناسی مشاوره و مددکاری اجتماعی با تاکید بر بوم و فرهنگ و طرح آینده‌پژوهی عملیات روانی در ماموریت‌های پلیس و تحلیل محتوی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از منظر تکنیک‌های روانینام برد.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از جزئیات بیشتر این طرح مطلع شوند.

کد خبر 4045680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha