۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۳

سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی :

برگزاری مسابقات ورزشی برای توسعه مهارت های دانش آموزان است

برگزاری مسابقات ورزشی برای توسعه مهارت های دانش آموزان است

شیراز - سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: مسابقات در جهت کیفیت بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، توسعه مهارت های ورزشی و شناسایی نخبه های ورزشی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حمید رضا صائبی  در آیین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در شیراز گفت:بر اساس تعیین یک رشته شاخص ها و اعلام دستورالعمل به استان ها ، از ادارات آموزش و پرورش سطح کشور درخواست کردیم آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر سراسر کشور اعلام کنند.

وی در ادامه گفت:در پی اعلام آمادگی استان های داوطلب و به استناد گزارش ناظرانی که به استان ها اعزام کردیم، در نهایت وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفت شیراز را به عنوان میزبان این دوره از مسابقات انتخاب کند.

سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، تجربه برگزاری مسابقات، توانمندی نیروی انسانی و ظرفیت های ورزشی از جمله فضاها و اماکن ورزشی را از جمله عوامل انتخاب شهر شیراز عنوان کرد.

صائبی گفت: این مسابقات در جهت کیفیت بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ، توسعه مهارت های ورزشی و شناسایی نخبه های ورزشی برگزار می گردد.

گفتنی است در سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در شیراز ، حدود ۵ هزار و ۱۰۰ دانش آموز، مربی ، سرپرست و داور در سه مقطع تحصیلی از سراسر کشور ، در چهار رشته توپی والیبال ، بسکتبال، فوتسال و هندبال با هم به رقابت می پردازند.

کد خبر 4046595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha