۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۷:۲۷

سرمربی ذوب‌آهن:

علیه من جوسازی کردند/ هنوز با تیم ایده‌آل فاصله داریم

علیه من جوسازی کردند/ هنوز با تیم ایده‌آل فاصله داریم

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از ابتدای فصل، برخی علیه من جوسازی کردند اما همه دیدند که در لیست تیمم هیچ بازیکنی از استقلال و تراکتورسازی نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه بازیکنان ما امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند ولی باید شرایط تیم بهتر شود، اظهار داشت: به نظرم ما از ذوب‌آهن مورد نظر خد فاصله داریم و باید کاری کنیم که با بهبود شرایط تیم، به وضعیت ایده‌آل دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت تیم باید در ادامه بهتر شود، تصریح کرد: به نظرم با بازگشت بازیکنان مصدوم و مهاجمان هدف، شرایط ما بهتر می‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالی درباره اینکه چه زمانی تیمش بهتر می‌شود، خاطرنشان کرد: به نظرم با گذشت زمان شرایط بهتر می‌شود و از هفته ششم لیگ برتر می‌توانیم تیم مد نظر خود را داشته باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره خرید بهنام برزای برای ذوب‌آهن افزود: در ابتدای فصل تبلیغات منفی بسیاری علیه تیم ما صورت دادند اما همه دیدند که در لیست خرید ما هیچ بازیکنی از استقلال و تراکتورسازی وجود نداشت. ما یک جای خالی در تیم خود داریم و این جای خالی نیز با بازیکن برزیلی تیم پر می‌شود.

قلعه‌نویی درباره اتفاقات و حاشیه‌های پیش‌آمده درباره احسان حاج صفی و مسعود شجاعی خاطرنشان کرد: می‌خواستم درباره این موضوع صحبت کنم اما بهتر است بیانیه‌ای را در صفحه شخصی خود منتشر کنم.

وی با بیان اینکه من با بازیکنانی که کارت زرد به خاطر مسائل اخلاقی بگیرند، برخورد خواهم کرد، اضافه کرد: من با بازیکنانی که کارت زرد به دلیل مسائل اخلاقی بگیرند برخورد خواهم کرد زیرا این موضوع برایم اهمیت بسیاری دارد.

کد خبر 4050103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha