۲۰ آبان ۱۳۸۵، ۱۱:۳۵

قائم مقام بانک سامان در گفتگو با مهر :

سیستم بانکی خواستار بازگشت ساعت کار به حالت اولیه است

سیستم بانکی خواستار بازگشت ساعت کار به حالت اولیه است

فرید ضیاء الملکی با بیان این که تغییر ساعت کار بانک ها تاثیری بر مسئله ترافیک ندارد، گفت : سیستم بانکی خواستار بازگشت ساعت کار بانک ها به حالت اولیه می باشد.

قائم مقام بانک سامان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تغییر ساعت کار بانک ها گفت : تغییر ساعت کار بانک ها تاثیری بر مسئله ترافیک ندارد و اگر هم داشته باشد، بسیارجزئی است.

وی افزود: با توجه به پراکندگی و تعداد زیاد شعب بانک ها در نقاط مختلف شهر، نیازی به مسافرت و رفت و آمد مشتریان به بانک ها در نقاط دور نیست و انجام کارهای بانکی در نزدیک ترین شعب محل کار افراد امکانپذیر می باشد، بنابراین ساعت کار بانک ها تاثیری نیز بر ترافیک ندارد.

ضیاءالملکی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای مشتریان و کارکنان شعب بانک ها ، گفت : شعب بانک ها در ساعات اولیه آغاز به کار با هجوم مشتریان و ترافیک کاری به مدت نیم  تا یک ساعت مواجه می شوند و بعد از این زمان کار شعب تقریبا به حالت عادی بازمی گردد.

به گفته قائم مقام بانک سامان، تغییر ساعت کار بانک ها تاکنون تاثیری بر نحوه عملکرد، میزان سپرده گذاری ها و سایرفعالیت های بانکی نداشته است.

وی با بیان این که سیستم بانکی در انتظار پایان آذر ماه ، زمان پایان یافتن دوره آزمایشی طرح و اتمام مطالعات سه ماهه برای مشخص شدن موفقیت و عدم موفقیت آمیز بودن تغییر ساعت بانک ها است، تصریح کرد: سیستم بانکی خواستار بازگشت ساعت کاربانک ها به حالت اولیه است.

ضیاء الملکی همچنین با اشاره به بازگشت ساعت کاری شعب بانک ها درشهرستان ها گفت : کار شعب بانک سامان در شهرستان ها به ساعت 8 صبح تغییر یافته است.  

کد خبر 405032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha