۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان:

۵۰۰ میلیون تومان برای دهکده ورزشی محلات همدان پیش‌بینی شده است

۵۰۰ میلیون تومان برای دهکده ورزشی محلات همدان پیش‌بینی شده است

همدان - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان گفت: امسال ۵۰۰ میلیون تومان برای دهکده ورزشی محلات همدان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان به همراه منتخب دور پنجم شورا صبح شنبه از باشگاه ورزشی کشتی و ورزشهای رزمی شاهد و دهکده فرهنگی و ورزشی محلات شهرداری همدان بازدید کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان در این بازدید با اشاره به اینکه شهرداری همدان در حوزه فرهنگی ورزشی اقدامات با ارزشی را انجام داده است، گفت: زحمات مجموعه شهرداری به ویژه معاونت اجتماعی فرهنگی و گردشگری و مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در این حوزه قابل تقدیر است.

خجسته در بازدید از سالن ورزشی کشتی و ورزشهای رزمی شاهد افزود: این سالن ها به حمایت و پیگیریهای شورا و با همت شهرداری احداث شده که روزانه بیش از ۶۰۰ نفر از ظرفیت این سالن ها استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: این سالن ها علاوه بر کشتی فضایی برای ورزشهای رزمی شامل بوکس، کاراته، ژیمناستیک دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان به استقبال خوب شهروندان از سالن های ورزشی شهرداری اشاره کرد و یاداور شد: سالن ورزشی شاهد به دلیل استاندارد بودن و داشتن شرایط خوب علاوه بر از جوانان، نوجوانان و نونهالان منطقه از دیگر نقاط شهر هم برای استفاده از این ظرفیت متقاضی زیادی دارد.

خجسته اظهار داشت: ازورزشکاران باشگاه شاهد به مسابقات کشوری و ملی راه یافته اند و سال گذشته در مسابقات بین المللی اسپانیا مقام سوم را کسب کردند.

وی در بازدید از دهکده فرهنگی ورزشی محلات شهرداری همدان نیز این دهکده را ظرفیت خوب برای استان برشمرد و افزود: در بودجه ۹۶ حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای دهکده ورزشی پیش بینی شده است که انتظار می رود این بودجه اختصاص یافته و هزینه شود.

در این بازدید رضوان سلماسی عضور شورای شهر همدان در دوره پنجم بر توجه بیشتر به ورزش محلات تاکید کرد و یاداور شد: باید بستر و زمینه حضور نوجوانان و جوانان را در عرصه های فرهنگی و ورزشی ایجاد کرد.

کد خبر 4050408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha