۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۷:۴۸

معاون وزیر ورزش و جوانان:

برنامه ششم بستر مساعدی برای ارتقای حوزه ورزش وجوانان مهیاکرده است

برنامه ششم بستر مساعدی برای ارتقای حوزه ورزش وجوانان مهیاکرده است

اراک- معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش وجوانان گفت: برنامه ششم توسعه با تخصیص ۲۷صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده کشور به حوزه ورزش و جوانان، بستر مساعدی برای ارتقای این بخش مهیا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا محمدیان شامگاه پنجشنبه در همایش تجلیل از مدیران ورزش و جوانان استان مرکزی در اراک اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه چند مورد احکام اساسی برای ورزش تصویب کرده که اختصاص مالیات بر ارزش افزوده برای حوزه ورزش و جوانان و بخشودگی مالیات سرمایه گذاران ورزش از مهمترین آنها است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان افزود: همین دو مصوبه می تواند برای توسعه آرمان های جوانان و ورزش بسیار شتاب دهنده باشد.

وی بیان داشت: در بخش ورزش و جوانان اولین پیشران، ابزار قانونی و ابزاری است که بتواند از ایده ها و برنامه ها حمایت کند که با مصوبه نمایندگان مجلس این مهم رقم زده شده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: با شرایط به وجود آمده دیگر حمایت و حرکت بلندهمتان حوزه ورزش را می طلبد که از این روند و قانون در مسیر توسعه و پیشرفت ورزش و تعالی حوزه جوانان بهره ببرند.

براساس این گزارش معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگر سخنان خود گفت: بدون شک ثمره ای که از تلاش سمن ها و خانه جوانان به دست می آید اتفاقات خوبی را برای بخش اجتماعی و ورزش رقم می زند زیرا سمن ها در ماموریت خود پس از شناسایی مشکلات به دنبال راه حل هستند .

وی ادامه داد: امیدواریم موضوع سمن ها و خانه جوان در محور پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و همینطور افزایش کسب و کارهای اقتصادی و اجتماعی  هر روز بیشتر شود .

محمدیان خاطرنشان کرد: این دو محور یعنی پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و افزایش کسب و کار اقتصادی در جامعه، مولفه های مورد نیاز امروز جامعه ما محسوب می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: سمن ها به نظر می آید تاکنون مسایل اجتماعی را خوب شناسایی کرده اند و در نشست ها به دنبال راه حل هستند.

وی افزود: چنانچه سمن ها فضا و محیط مناسب و بستر لارم برایشان مهیا شود، می توانند ابداعات و ابتکارات خود را به جامعه نشان دهند و بسیاری از ایده ها و خلاقیت های خودشان را به عمل تبدیل کنند و در استان  مرکزی در این زمینه ظرفیت های زیادی وجود دارد.

محمدیان اضافه کرد: این استان خالق  ایده های مبتکرانه در همه حوزه های علمی است و طی ادوار مختلف دانشمندان و مفاخر بسیار به کشور و دنیا هدیه کرده است بنابراین انتظار می رود سمن  ها در استان مرکزی برای پیاده سازی ایده های سازنده بیشتر وارد عمل شوند.

کد خبر 4055679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha