۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۶

معاون فرماندار همدان:

تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از زوار اربعین اندیشیده شود

تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از زوار اربعین اندیشیده شود

همدان - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از زوار اربعین حسینی در همدان اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر ناظری‌پور ظهر یکشنبه در ستاد اربعین شهرستان همدان با بیان اینکه سال گذشته دستگاه‌های اجرایی در میزبانی از زائران اربعین خوب عمل کردند، عنوان کرد: حضور سالانه مردم در مراسم اربعین حسینی در حال افزایش است.

علی‌اصغر ناظری‌پور با بیان اینکه حرکت عظیم اربعین حسینی با وجود تهدیدات هر سال پرشور تر از سال قبل برگزار می‌شود و مردم به عشق اباعبدالله الحسین(ع) در این حرکت عظیم شرکت می‌کنند، گفت: اربعین حسینی گسترش انسجام، همبستگی و وحدت در کشور و جهان اسلام را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه این اتحاد و همبستگی از برکات نهضت امام‌حسین(ع) است و باید برای برگزاری هرچه بهتر این حرکت عظیم وارد کار شویم، گفت: همدان طی سال گذشته پذیرای ۷۳ هزار زائر اربعین حسینی بود.

همدان مسیر عبور زائرین ۱۴ استان به کربلای معلی است

ناظری‌پور بابیان اینکه باید تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از زوار اربعین حسینی در همدان اندیشیده شود، گفت: همدان مسیر عبور زائرین ۱۴ استان به کربلای معلی است.

مسئول ستاد مردمی اربعین حسینی همدان نیز با بیان اینکه سال گذشته یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار زائر از استان همدان عبور کردند، گفت: ۱۰۰ هزار زائر طی سال گذشته در همدان خدمات دریافت کردند.

صادق نظری بابیان اینکه پارسال ۳۳ موکب در استان و در شهرستان همدان نیز ۱۵ موکب به زائرین خدمات‌رسانی کردند، گفت: سال گذشته ۷۰۰ هزار نوبت غذا توسط مردم بین زائرین توزیع شد.

درنظرگرفتن ایستگاه‌های صلواتی فعال برای خدمات رسانی بهتر به زائرین

نظری با اشاره به درنظرگرفتن ایستگاه‌های صلواتی فعال برای خدمات رسانی بهتر به زائرین، گفت: اربعین امسال با شعار «هر خانه یک زائرسرا» آغاز و اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری همایش خادمین حسینی در همدان خبر داد و گفت: نبود سرویس بهداشتی از مشکلات موکب ها در همدان است.

کارشناس سیاسی- اجتماعی فرمانداری همدان نیز با بیان اینکه تشکیل ستاد مردمی اربعین از اقدامات انجام شده در راستای خدمات‌رسانی بهتر به زائرین است، گفت: امسال ۱۶ موکب برای خدمات‌دهی به زوار در همدان فعال خواهد شد.

مجتبی زارعی گفت: همدانی ها سال گذشته به خوبی از زائرین پذیرایی کردند و امسال نیز برنامه ها مردمی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4064488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha