۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۱۸

همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم؛

۱۷ محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود

۱۷ محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۱۷ محفل انس با قرآن کریم در شهرهای مختلف آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی مقنی در حاشیه برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بهره مندی مردم شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی از فضای معنوی مسابقات قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن کریم برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ۱۴ شهرستان، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان های بوکان، مهاباد، نقده، ارومیه، شاهین دژ، تکاب، چایپاره، شوط و خوی میزبان محافل انس با قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام مقنی خاطرنشان کرد:  احمدی وفا، حامد ولی زاده و وحید وکیلی از جمله قاریان بین المللی با همراهی چهار گروه مدیحه سرایی در این محافل انس با قرآن کریم تلاوت خواهند کرد.

وی افزود: سه محفل انس با قرآن کریم نیز ویژه بانوان در ارومیه برگزار می شود.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به انتشار کتاب «ارومیه»  اشاره و اظهار کرد: در این کتاب به شناساندن ظرفیت های استان آذربایجان غربی به عنوان میزبان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پرداخته شده است که در یک هزار نسخه در اختیار شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی قرار می گیرد.

وی گفت: همچنین کتابی با عنوان «ایران» برای متسابقین سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی به ۳ زبان در حال تدوین و در دست انتشار است.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: شهر ارومیه از ظرفیت قرآنی بالقوه ای برخوردار است که باید به نحو احسن شناسایی و بهره برداری شود.

کد خبر 4077917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha