۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۳۶

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بوشهر:

تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی بوشهر نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی بوشهر نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

بوشهر - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر گفت: تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی بوشهر نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان هاشم‌زاده صبح چهارشنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها و بهبود فضاهای شهری باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی خواستار مشارکت عمومی در توسعه شهر بوشهر شد و اضافه کرد: تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی بوشهر نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است.

این عضو شورای شهر بوشهر افزود: با توجه به اعلام شهردار بوشهر مبنی بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح میدان آزادی تا پایان سال و با توجه به اینکه این پروژه در یکی از نقاط اصلی بوشهر است، نیاز است که شاهد همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشیم.

عضو کمیسیون عمران شورا شهر بوشهر خاطرنشان کرد: انتظار داریم این دستگاه‌ها در راستای تسریع این پروژه که اولین تقاطع غیر همسطح شهر بوشهر است همکاری  لازم را با شهرداری به‌عمل آورند تا انشالله زودتر از زمان وعده داده شد شاهد اتمام آن باشیم.

هاشم زاده همچنین از بررسی پروژه سنگ‌فرش خیابان‌های مرکز شهر در جلسه هفته آینده کمیسیون عمران شورا با حضور مشاورین پروژه و ترافیک خبر داد.

کد خبر 4080388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha