۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۵۳

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر:

طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان‌های مرکزی بوشهر بررسی می‌شود

طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان‌های مرکزی بوشهر بررسی می‌شود

بوشهر - رئیس کمیسیون عمران، توسعه و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بوشهر از بررسی پروژه پیاده راه سازی خیابان‌های حافظ، صفوی و انقلاب در کمیسیون عمران شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر توسلی عصر دوشنبه در حاشیه نشست کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر اظهار داشت: پس از ارجاع این موضوع به کمیسیون عمران شورا طی دعوتی که از مدیران مرتبط شهرداری، مشاورین حمل و نقل ترافیک، شهرسازی، معماری، رئیس اتاق اصناف و جمعی از متخصصین عمرانی و شهرسازی صورت گرفت، این پروژه مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را در مورد این پروژه بیان کردند.

وی اضافه کرد: توجه به شرایط بافت و اقلیم شهر بوشهر، فعالیت کسبه با توجه به نقش بازار در مرکز شهر به عنوان نقطه اصلی فعالیت‌های اقتصادی، داشتن پیوست اجتماعی و فرهنگی با توجه به طرح‌های فرادست، ضرورت کیفیت پروژه‌های عمران شهری، ایجاد پارکینگ در مرکز شهر از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

رئیس کمیسیون عمران شورا خاطرنشان کرد: در این نشست قریب به اتفاق حاضرین در جلسه تاکید داشتند که در این محور باید مدیریت خودروهای سواری نیز انجام شود و تردد آنها به صورت کامل ممنوع نشود.

توسلی بیان کرد: بعد از بحث و بررسی فنی این پروژه در کارگروه‌های فنی کمیسیون عمران شورا، موضوع جمع‌بندی و نتیجه نهایی برای تصمیم‌گیری به صحن شورا ارسال می‌شود.

کد خبر 4084525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha