۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱

آیت الله سبحانی:

امنیت موجود در کشور افتخاری برای نظام است/ مقابله با بد حجابی

امنیت موجود در کشور افتخاری برای نظام است/ مقابله با بد حجابی

قم - یکی مرجع تقلید شیعیان گفت: به لطف خدا و تللاش نیروهای انتظامی کشور ما در منطقه از امنیت خوبی برخوردار است و این یک افتخار برای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی قبل از ظهر یکشنبه در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، اظهار داشت: قرآن کریم امنیت را یکی از نعمت‌های بزرگ شمرده است.

وی به موضوع امنیت دینی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: در دوران جنگ تحمیلی که امنیت کم شد با مشکلات بسیاری روبه رو شدیم اما اکنون به لطف خدا کشور ما در منطقه از امنیت خوبی برخوردار است و این یک افتخار برای نظام جمهوری اسلامی است.

این استاد برجسته حوزه گفت: دیگران که در خارج از کشور هستند از امنیت حاکم در ایران تعجب می‌کنند و این برقراری امنیت نشان از زحمت و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی است.

وی بار دیگر امنیت را نعمت بزرگی خواند و عنوان کرد: در سایه امنیت می‌شود کار کرد، درس خواند و زندگی را سپری نمود چرا که بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی بدون امنیت امکان‌پذیر نیست.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: این که امام راحل فرمود عمل نیروی اننظامی عبادت است بدان معنی است که کار و عمل شما نیروها با ثواب همراه است.

رسانه‌ها می‌توانند به کمک پلیس بیایند

وی به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: باید در این باره تدبیری شود و جلوی بدحجابی‌ها گرفته شود که در این رابطه رسانه‌ها نیز می‌توانند به کمک پلیس بیایند و از قدرت تأثیر خود استفاده کنند و نشان دهند که حجاب به معنی محبوس شدن زن‌ها در خانه نیست.

این مرجع تقلید شیعیان افزود: طبق آمار ۸۵ درصد مردم از عمل نیروی انتظامی رضایت دارند که  این جای خوشحالی دارد و امیدواریم آن درصد دیگر هم رضایتشان حاصل شود.

وی در پایان از سردار اشتری خواست تا در منطقه پردیسان که مدرسه امام صادق(ع) و دیگر مراکز علمی وجود دارد یک کلانتری دائم ایجاد شود.

آیت الله سبحانی آخرین اثر خود با موضوع عقاید وهابیت را به فرمانده ناجا اهدا کرد و گفت: خوب است تا این اثر را نیروهای انتظامی مطالعه کنند.

کد خبر 4107644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha