۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶

سردار اشتری:

عزاداری‌های محرم در کشور با نظم و امنیت خوبی برگزار شد

عزاداری‌های محرم در کشور با نظم و امنیت خوبی برگزار شد

قم - فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس در مناسبت‌های مختلف با نقش پر رنگ خود حافظ برقراری امنیت بیشتر است، گفت: امسال مراسم عزاداری ماه محرم با نظم و امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری قبل از ظهر یکشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با آیت الله العظمی جعفر سبحانی در محل دفتر این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد و گزارشی از عملکرد این نیرو ارائه کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: درخصوص جرایم فضای مجازی، تخلفات رانندگی و تصادفات گرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم اما گام‌های خوبی تا به امروز برداشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور، افزود: در مورد طرح‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی، مزاحمین نوامیس، اراذل و اوباش و دیگر هنجارشکنان نیز در کشور اقدامات خوبی صورت گرفته است.

ارتقای فضای دینی در نیروی انتظامی

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نگاه به داخل نیروی انتظامی باید با ارتقای فضای دینی و اسلامی همراه باشد که در این خصوص نیز گام‌های ارزشمندی برداشته‌ایم.

سردار اشتری عنوان کرد: در حال حاضر از کارکنان و نیروهای انقلابی، مؤمن و معتقد برخوردار هستیم که تمام تلاش خود را برای برقرای امنیت در جامعه و کشور به کار می‌گیرند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب عقیده دارند که پلیس باید در تراز جمهوری اسلامی باشد و ما نیز تلاشمان این است تا به این هدف هرچه بیشتر نزدیک شویم و از مبانی دین، احکام الهی و دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: پلیس در مناسبت‌های مختلف نیز با نقش پر رنگ خود حافظ برقراری امنیت بیشتر است و امسال مراسم عزاداری ماه محرم با نظم و امنیت کامل برگزار شد.

کد خبر 4107686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha