۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱

به مناسبت هفته بسیج؛

صبحگاه مشترک نیروهای بسیج در خرمشهر برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای بسیج در خرمشهر برگزار شد

خرمشهر - صبحگاه مشترک نیروهای بسیج به مناسبت هفته بسیج خرمشهر با حضور مسئولان و بسیجیان خرمشهر در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر صبح امروز و در روز ملی بسیج، صبحگاه نیروهای مسلح با حضور یداله دین دار فرمانده نیروی دریایی سپاه، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی خرمشهر در مرکز فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه خرمشهر در این مراسم به همزمانی هفته بسیج با ماه ربیع اول و پایان داعش اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است و با هدایت رهبری مراکز راهبردی و قلب دشمنان را از هم پاشیده است.

سرهنگ علیرضا خردمند به حاشیه رانده شدن آمریکا و استکبار به نفع مسلمانان را از برکات انقلاب اسلامی و نشان از توانمندی این انقلاب دانست و افزود: امروز دوست و دشمن ظرفیت های انقلاب را به خوبی می داند و می دانند که رژیم صهیونیستی دیگر یک تهدید نیست بلکه امروز کوچکترین خطا برایش آخرین خطا خواهد بود.

وی، تفکر بسیجی را عامل نیرو گرفتن انقلاب و شکست نظام سلطه خواند و گسترش انقلاب اسلامی در ابعاد جهانی را یادآور شد و گفت: امروز بسیج به الگویی برای همه ملت ها و مستضعفان جهان تبدیل شده و پیروزی امروز جبهه مقاومت بر گرفته از فرهنگ بسیج است.

سرهنگ خردمند در ادامه به برشماری اولویت بسیج در حوزه های مختلف پرداخت و با یاد کردن از شهدای مدافع حرم و جوانان فعال در گروه های جهادی این افراد را نشان از انتقال روحیه و فرهنگ شهادت و رویش نسل جدید انقلاب اسلامی دانست.

کد خبر 4155443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha