۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹

در لیگ برتر والیبال نشسته صورت می‌گیرد؛

تلاش والیبالیست های معلول قم برای رتبه سوم لیگ برتر

تلاش والیبالیست های معلول قم برای رتبه سوم لیگ برتر

قم - والیبالیست‌های معلول قم در تلاش برای کسب رتبه سوم لیگ برتر والیبال نشسته روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری ۲ بازی حساس در پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور، تیم والیبال نشسته هیئت جانبازان و معلولین قم در پایان هفته جاری در قم میزبان نمایندگان شمال کشور خواهد بود تا برای کسب رتبه سوم لیگ برتر بجگند.

بر اساس برنامه تیم هیئت جانبازان و معلولین قم روز پنج شنبه در سالن علم الهدی مجموعه ورزشی جانبازان قم به دیدار تیم روانکارهای گلستان می‌رود و در نبرد با نماینده گنبد کاووس به دنبال پیروزی و تصاحب رتبه سوم جدول است.

همچنین روز جمعه بیستم بهمن تیم والیبال نشسته قم در خانه به دیدار تیم جانبازان مازندران می‌رود و پیروزی در این مسابقه انتقامی نقش مهمی در رتبه تیم والیبال نشسته قم به شمار می‌رود و می‌تواند کسب عنوان سوم را برای تیم استان قم قطعی کند.

نکته جالب در مورد این بازی حضور مرتضی مهرزاد بازیکن تیم ملی در پارالمپیک ریو است که با  با ۲ متر و  ۴۷ سانتی متر قد، بلند قامت ترین بازیکن والیبال جهان است و تقابل والیبالیست‌های قمی با وی می‌تواند صحنه‌های جذابی را رقم بزند.

این در حالی است که نماینده قم در دور قبلی مسابقات در آبادان درخشید و پس از این که در بازی نخست خود در آبادان موفق به شکست ۳ بر صفر تیم ذوب آهن اصفهان شد در مسابقه برابر تیم پالایش نفت آبادان در شرایطی که در ست سوم ۲۱ بر ۹ عقب بود در نهایت ۳۲ بر ۳۰ پیروز و در مجموع ۳ بر صفر فاتح این مسابقه دشوار شد.

کد خبر 4221742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha