۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۲۹

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم کشور:

قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ۱۲۸ دهستان محروم کشور فعالیت می‌کند

قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ۱۲۸ دهستان محروم کشور فعالیت می‌کند

بیرجند- مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم کشور گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حال حاضر در ۱۲۸ دهستان محروم کشور فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عظیم ابراهیم‌پور بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر موضوع محرومیت‌زدایی است.

مسئول قرارگاه پیشرقت و آبادانی مناطق محروم کشور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های متعدد عمومی و دیدار با مسئولان مختلف بر رفع مشکلات اقشار محروم جامعه و رفع محرومیت از کشور تأکید داشتند.

ابراهیم‌پور ادامه داد: دولت‌های استعمارگر کشورها را به کشورهای تولید کننده و مصرف کننده تقسیم می‌کنند و چون می‌خواهند کشور ما را به مصرف کننده کالاهای تولیدی خود تبدیل کنند، اقتصاد را هدف گرفته‌اند.

وی افزود: هر روستایی که از زادگاه خود به شهر مهاجرت می‌کند به این معنا است که یک تولید کننده به مصرف کننده تبدیل شده است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم سپاه گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی مدل جدیدی برای اشتغال‌زایی، سلامت و رفع محرویت از مناطق محروم  طراحی کرده که بر محوریت روابط انسانی شکل می‌گیرد.

ابراهیم‌پور اظهار کرد: مدل محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر توانمند سازی مردم مناطق محروم بر حل مشکلات منطقه خودشان شکل گرفته و چون از ظرفیت مردمی برای اجرای پروژه ها استفاده می‌کنیم هزینه تمام شده پروژه‌های قرارگاه به یک سوم کاهش می‌یابد.

وی  با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و ۹۰۰ دهستان در کشور وجود دارد، ادامه داد: ۱۵۰۰دهستان محروم و ۹۰۰دهستان خیلی محروم در کشور وجود دارد که برنامه ما بر آبادانی هزار دهستان است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم یادآور شد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حال حاضر در ۱۲۸  دهستان محروم کشور فعالیت می‌کنند و در سال ۹۷ برنامه خود در نقاط محروم کشور را گسترش خواهد داد.

کد خبر 4240768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha