۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱

نمایش فیلم «درختستان» در سینماتک موزه هنرهای معاصر

نمایش فیلم «درختستان» در سینماتک موزه هنرهای معاصر

فیلم «درختستان» به کارگردانی سلیو بارنارد، روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، درادامه برنامه نمایش فیلم در فصل پاییز (دوره پنجاهم) سینماتک موزه و در بخش آخر این فصل با عنوان «به سوی غیر داستانی خلاق»، فیلم «درختستان» به کارگردانی سلیو بارنارد محصول سال ۲۰۱۰ بریتانیا به مدت ۹۴ دقیقه به کوشش محمدرضا فرزاد، در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

این پرتره‌ مستند - داستانی به زندگی نمایشنامه‌نویس شهیر و فقید اهل بردفورد انگلیس آندره آ دانبار می پردازد که به نوعی نابغه‌ جوانمرگ و ناکام تئاتر بریتانیا است. دانبار در نمایشنامه‌هایش همواره به زندگی مشقت‌بار خود در جوانی در ایام انجام پروژه‌ مسکن بردفورد پرداخته است. آمیزه‌ای از تصاویر آرشیوی، گفتگو با اعضای خانواده و اجرای خیابانی نمایشنامه‌ مشهور دانبار با نام «درختستان» در خیابان‌های زادگاه و محله‌ زندگی او، به فرم روایی بدیع و خلاقه ختم شده است.

علاقه مندان برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم درسالن سینماتک می توانند به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 4243723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha