۲ دی ۱۳۸۵، ۱۲:۳۵

مدیر عامل شرکت حفاری شمال در گفتگو با مهر :

سه دکل حفاری دریایی به فلات قاره واگذار می‌شود

اصغر رفیعی گفت: سه دکل حفاری دریایی به‌صورت اجاره به شرط تملیک به شرکت نفت فلات قاره واگذار می شود.

مدیر عامل شرکت حفاری شمال در گفتگو با مهر گفت: شرکت حفاری شمال درحال مذاکره با شرکت نفت فلات قاره است تا سه دکل دریایی به صورت اجاره به شرط تملیک در اختیار این شرکت قرار دهد.

اصغر رفیعی  گفت : شرکت نفت فلات قاره موافقت خود را اعلام کرده  اما هنوز به صورت قرارداد امضا نشده است .

وی تصریح کرد : در صورت امضای قرارداد اولین دکل دوماه بعد وارد کشور می شود . وی همچنین از شروع عملیات حفاری در میدان خشت خبر داد و افزود : با توجه به این که حفاری در این میدان با چند ماه تاخیر مواجه است اما از ماه آینده عملیات حفاری در این میدان آغاز می شود .

رفیعی تاکید کرد : عملیات حفاری در این میدان شامل حفر 4 حلقه چاه می شود که باید درمدت یک سال به اتمام رسد اما این شرکت تلاش می کند تا مهرماه سال آینده حفاری را به پایان برساند .

مدیر عامل شرکت حفاری شمال همچنین درباره خرید 5 دکل حفاری در خشکی گفت : برای خرید این 5 دکل ، شرکت های خارجی و داخلی زیادی از اروپا و چین و ایران به صورت کنسرسیوم شرکت کردند.

وی تاکید کرد : هفته آینده پاکت های شرکت کنندگان باز شده و پیمانکار انتخاب می شود .وی گفت : این دکل ها به صورت اجاره به شرط تملیک خریداری می شود و در میادینی همچون اهواز، آغاجاری، گچساران و بی بی حکیمه  مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

کد خبر 425247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha