۱۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۰۴

مسئول گروه درمانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع):

کلینیک دندانپزشکی گروه جهادی امام رضا در اهواز راه اندازی شد

کلینیک دندانپزشکی گروه جهادی امام رضا در اهواز راه اندازی شد

اهواز ـ مسئول گروه درمانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: ششم تا دوازدهم فروردین در حاشیه شهر اهواز با ۱۰ یونیت فعال یک کلینیک دندانپزشکی راه اندازی کردیم.

سید محمد علی سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام رضا چند سالی است که با محوریت محرومیت زدایی و رفع فقر در کشور در زمینه های مختلف از جمله عمرانی، درمانی، آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اشتغال فعالت می کند.

وی افزود: گروه درمانی این قرارگاه از سال ۹۴ در زمینه پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، بهداشتی و درمانی کار خود را شروع کرد.

مسئول گروه درمانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) تصریح کرد: این گروه در سال ۹۴ اولین اردو را در خرمشهر برگزار و بعد از آن در خود تهران، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، خراسان رضوی و خوزستان مشغول خدمت رسانی شد.

سبحانی بیان کرد: برای نوروز ۹۷ تصمیم گرفتیم با محوریت دندانپزشکی در استان خوزستان و کرمانشاه خدمت رسانی کنیم؛ در قالب دو تیم کاملا مجزا در بازه سوم تا هشتم در شهرستان سرپل ذهاب خدمات دندانپزشکی را با ۱۱ یونیت فعال و در خوزستان نیز از تاریخ ۶ تا ۱۲ فروردین هم در حاشیه شهر اهواز با ۱۰ یونیت فعال یک کلینیک افتتاح کردیم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده با استفاده از نیروهای بومی و ظرفیت های شهر اهواز فعالیت این کلینیک را به صورت مستمر ادامه دهیم؛ معمولا اردوهای جهادی خاص ایام نوروز و فصل تابستان هست ولی تلاش داریم تا با فعال شدن ظرفیت های بومی هر استان کارها مداوم شود و خوزستان نیز به عنوان اولین استان برای استمرار داشتن این فعالیت انتخاب شده است.

مسئول گروه درمانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: نیروهای این گروه متشکل از اساتید دانشگاه، فارغ التحصیلان، متخصصان و بعضا برخی از دانشجویان هستند که برای کرمانشاه حدود ۳۵ نفر و برای خوزستان حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر را اعزام کردیم.

سبحانی یادآور شد: اعضای گروه استان های مختلف از جمله کرمانشاه، شهرهای اهواز، شادگان، ایذه و باغملک خوزستان و مشهد بودند؛ البته اکثر اعضا از استان تهران هستند.

وی در پایان تأکید کرد: قطعا استفاده از ظرفیت های بومی و فعال شدن نیروهای هر استان با کمک نهادهای مختلف باعث استمرار فعالیت های جهادی در آن استان ها می شود.

کد خبر 4261245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha