۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۲۸

رئیس بسیج جامعه پزشکی بوشهر:

مردم استان بوشهر با رفتارهای صحیح سلامت آشنا می‌شوند

مردم استان بوشهر با رفتارهای صحیح سلامت آشنا می‌شوند

بوشهر - رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت:‌ باید با اجرای برنامه‌های مختلف مردم استان بوشهر را با رفتارهای صحیح سلامت آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرادعلی فولادوند ظهر شنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: هدف و اصل برنامه‌های ما مقدم شمردن پیشگیری بر درمان است ازاین‌رو اصلاح فرهنگ آموزش مردم جزو برنامه‌های دارای اولویت ما محسوب می‌شود.

وی افزود: سعی ما بر این است که در کنار کارهای فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در جمع مردم حضور یافته و خدمات خود را به‌صورت مستقیم به آنان ارائه کنیم.

وی بیان داشت: خوشبختانه سطح سواد سلامت مردم افزایش‌یافته اما عمده ضعف ما در عمل کردن به آن است که باید با فرهنگ‌سازی درست، مردم را به سمت رفتار صحیح سوق بدهیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: تیم‌های چهار نفره‌ای شامل پرستار، کارشناس تغذیه، پزشک و کارشناس بهداشت محیط را به روستاهای استان اعزام می‌کنیم.

وی ادامه داد: این تیم‌ها منطقه‌های تحت پوشش خود را به‌صورت ادواری مورد ارزیابی قرار داده و غربالگری، ویزیت بیماران و آموزش مردم را بر عهده‌دارند ولی عمده و بستر کار آنان بر آموزش است.

کد خبر 4277006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha