۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵

سردار فرحی خبر داد؛

ارائه گواهینامه مهارت وتسهیلات بانکی به سربازان پس از مهارت‌آموزی

ارائه گواهینامه مهارت وتسهیلات بانکی به سربازان پس از مهارت‌آموزی

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح، از ارائه گواهینامه مهارت و تسهیلات بانکی به سربازان پس از حضور در دوره های مهارت‌آموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سید مهدی فرحی صبح امروز در دهمین جشنواره ملی «جوان سرباز» اظهار داشت: امروزه نگاه ویژه ای به بحث سربازی است و این موضوع مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا و رییس ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارد.

وی افزود: هدف از تشکیل قرارگاه مهارت آموزی که سال گذشته انجان شد، این است که سربازان در دوره خدمت از مهارت هایی بهره مند شوند و پس از خدمت بتوانند با استفاده از این مهارت ها، در جامعه اشتغال یابند.

سردار فرحی با بیان اینکه سربازی ثروت است، گفت: امروز سربازان بسیاری در گستردگی سراسر کشور مشغول خدمت هستند؛ همچنین تحصیلات سربازان رو به افزایش و بیش از ۴۰ درصد سربازان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: جوانی و آینده ساز بودن عوامل مهمی است که در سربازی، سرمایه و ثروت به حساب می آید.

وی افزود: سربازان ضمن آموختن مهارت هایی، گواهینامه دریافت می کنند و تلاش است از این مهارت ها پس از خدمت استفاده کنند و از تسهیلات بانکی نیز استفاده کنند. تلاش خواهیم کرد تا در آینده مهارت های مورد نیاز و علاقه جوانان و سربازان ارائه کنیم.

کد خبر 4282848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha