۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۵۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه کرمانشاه/برپایی ۸۰ محفل قرآنی

اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه کرمانشاه/برپایی ۸۰ محفل قرآنی

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از اجرای طرح «ضیافت الهی» در بقاع متبرکه استان طی ماه رمضان خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ محفل قرآنی نیز در بقاع متبرکه استان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت الله عباسیان در نشست خبری برنامه های طرح ضیافت الهی در استان کرمانشاه از برگزاری محافل قرآنی نیز در بقاع متبرکه طی این ماه مبارک خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۸۰ محفل قرآنی در بقاع متبرکه استان برپا می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از حضور قاریان برجسته بین المللی و ملی در محافل قرآنی مذکور خبر داد و گفت: تلاش ما این است که این محافل به حدود ۱۰۰ محفل برسد.

وی از اجرای طرح ضیافت الهی در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: حدود ۱۲۰ روحانی برای حضور در بقاع متبرکه طی اجرای این طرح، از قم به استان کرمانشاه دعوت شده اند.

عباسیان افزود:  برگزاری مراسم ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم طی ۳۰ شب در ۳۲ بقعه استان، برگزاری ۱۹۲ جلسه تفسیر قرآن کریم، برگزاری ۹۶ کرسی تلاوت قرآن کریم در بقاع متبرکه و مساجد استان از جمله محافل و برنامه های مد نظر طی طرح ضیافت الهی در استان کرمانشاه است.

وی همچنین ازبرپایی مجالس سخنرانی در ۲۶ بقعه استان، برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت خدیجه(س) در ۱۵ بقعه شاخص استان، برگزاری مراسم افطاری ساده در ۲۰ بقعه، برگزاری مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ۱۸ بقعه شاخص استان، برگزاری مراسم احیای شب های قدر در ۲۴ بقعه و برگزاری نماز عید سعید فطر در ۱۷ بقعه استان طی ماه مبارک رمضان  و در قالب طرح ضیافت الهی خبر داد.

این مسئول از توزیع ۶ هزار بسته موادغذایی در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از این میزان ۲۵۰۰ بسته در مناطق زلزله زده استان توزیع شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز به کار مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم از ۱۵ خرداد در استان خبر داد و گفت: افتتاح مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم ویژه برادران از دیگر برنامه های ما طی یک ماه آینده است.

وی تصریح کرد: مرکزآموزش مجازی حفظ قرآن کریم خواهران سال گذشته راه اندازی شد و هم‌اکنون ۷۰۰ نفر از خواهران به طور مجازی با کارشناسان آن در ارتباط بوده و مشغول حفظ مجازی قرآن کریم هستند.

کد خبر 4298657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha