۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۱۸

معاون استانداری ایلام خبر داد:

تزریق اعتبار به شهرهای در مسیر زائران اربعین

تزریق اعتبار به شهرهای در مسیر زائران اربعین

ایلام-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تزریق اعتبار به شهرداری های شهرهای در مسیر تردد زائران اربعین از محل اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به بازدیدهای میدانی صورت گرفته از پروژه های عمرانی مرتبط با اربعین اظهار داشت: هرچند توسعه راه های منتهی به مهران طبق برنامه پیش نمی رود، اما روند کار رو به جلو است.

وی در این زمینه تأکید کرد: لازم است پیمانکاران راهسازی فعال در مسیرهای منتهی به مهران تجهیزات و امکانات خود را در محل پروژه ها تقویت کنند.

رئیس کمیته زیر ساخت ستاد اربعین از تأکیدات صورت گرفته جهت تکمیل زیرساخت های مرتبط با اربعین تا یکماه قبل از اربعین خبرداد و گفت: پیمانکار تونل قلاجه قول داده است تهویه و روشنایی تونل اربعین را تا قبل از اربعین مهیا کند.

وی به احتمال راه اندازی موقت بازارچه های چیلات و چنگوله تا قبل از اربعین خبر داد و گفت: از محل اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرهای در مسیر اربعین مساعدت خواهد شد.

رئیس کمیته زیرساخت در پایان گفت: کارهای صورت گرفته در کمیته زیرساخت در زمینه سند جامع اربعین را جمعبندی و به ستاد اربعین استان ارجاع خواهد شد.

کد خبر 4312383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha