۱۹ دی ۱۳۸۵، ۱۰:۰۹

رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در گفتگو با مهر خبر داد : اجرای طرح پایش برنامه های آموزش عالی / طراحی نظام بودجه آموزش عالی

رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در گفتگو با مهر خبر داد : اجرای طرح پایش برنامه های آموزش عالی / طراحی نظام بودجه آموزش عالی

طرح پایش برنامه های آموزش عالی برای تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله و طراحی نظام بودجه آموزش عالی از جمله برنامه های در دستور کار موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی است.

دکتر "عزیز الله معماریانی" در گفتگو با مهر افزود: تعیین سرانه دانشجویی به وسیله طراحی سیستمی که هزینه دانشجویی را در هر دانشگاه به طور هوشمند برآورد می کند، برای اختصاص بودجه سال آینده به دانشگاه در موسسه پژوهش و برنامه ریزی وزارت علوم انجام می شود.

وی با بیان اینکه هزینه سالانه دانشجویان در دانشگاه های وزارت علوم بین یک میلیون و 200 هزار تا یک میلیون و 700 هزار تومان برآورد شده است، گفت: در سال جاری هر موسسه و دستگاه اجرایی که می خواهد به آمار دانشجویی دانشگاه ها استناد کند باید از آمار موسسه پژوهش و برنامه ریزی استفاده کند.

رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز آمار این موسسه را جهت بودجه بندی سال 86 دانشگاه ها در نظر می گیرد.

کد خبر 431987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha