۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱

فرماندار نوشهر:

خسارت ۵۶ میلیاردی سیل به نوشهر/تجهیزات ضعیف است

خسارت ۵۶ میلیاردی سیل به نوشهر/تجهیزات ضعیف است

نوشهر- فرماندار نوشهر میزان خسارات ناشی از سیل را ۵۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این خسارت ها به بخش های مختلف از جمله ابنیه وارد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالصمد صفرنژاد پیش ازظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه ۱۲ میلیارد تومان به بخش های مختلف کجور در حادثه قبلی خسارت وارد شده است گفت: اگر دیر بجنبیم راه بسیاری از روستاهای بخش کجور قطع خواهد شد.

وی با اشاره به لایروبی ۱۸ رودخانه در شهرستان نوشهر، میزان بارندگی در روز جمعه و شنبه را ۲۵۸ میلی متر بیان کرد و گفت: این درحالی که امکانات شهرستان نوشهر بسیار محدود بوده و در حد یک شهرستان نیز نیست.

صفرنژاد با اشاره به تخریب پل ماشلک و قطع ارتباط استان گیلان و مازندران و واقع شدن آن در مسیرالرضا(ع) گفت: در سیل بخشی از پل تخریب و یک کامیون نیز از آن سقوط کرده است.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه کل ترافیک کمربندی به داخل شهر منتقل شده و شهر را قفل کرده است گفت: امیدواریم در کوتاهترین زمان برای حل این مسئله تلاش شود.

وی با عنوان اینکه پل ملکار نیز در معرض تخریب قرار دارد گفت: این پل در محور اصلی و ترانزیتی نوشهر – رویان واقع شده است و در آستانه تخریب قرار دارد و با توجه به اینکه امکانات شهرستان پاسخگوی نیازها نیست باید برای تامین و جبران آن برنامه ریزی شود.

صفرنژاد میزان خسارت وارده به شهرستان را براثر وقوع سیل ۵۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 4424154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha