۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱:۴۹

معاون استاندار یزد:

شورای تامین یزد مسئولیت‌ خود در حوزه آب را کامل انجام داده است

شورای تامین یزد مسئولیت‌ خود در حوزه آب را کامل انجام داده است

یزد ـ استاندار یزد با بیان اینکه شورای تامین استان یزد از بهترین ترکیب در سطح کشور برخوردار است، گفت: این شورا مسئولیت‌های خود در حوزه آب را به درستی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، شنبه شب در نشست خبری استاندار یزد با موضوع آب با اشاره به تعرض‌های صورت گرفته به خط انتقال آب استان یزد اظهار داشت: در بحث انتقال آب، فقط مسئولیت نگهداری از خطوط بر عهده یزد است و هیچ مسئولیتی در حوزه امنیتی خط انتقال آب در استان اصفهان نداریم.

وی بیان کرد: البته همکاری‌هایی در این زمینه داشته ایم و برخی اقدامات پدافندی نیز در این زمینه انجام شده اما مسئولیت مستقیم در زمینه تامین امنیت خط انتقال آب در استان اصفهان نداریم.

طالبی عنوان کرد: در عین حال هر دو هفته یک‌بار جلسات شورای تامین در استان یزد تشکیل می شود که این شورا تاکنون ۲۳ مصوبه در مورد این تعرض‌ها داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پاسخ به سئوالی مبنی بر معرفی اعضای شورای تامین استان یزد و بیان بومی یا غیربومی بودن این افراد افزود: استان یزد از بهترین ترکیب شورای تامین برخوردار است و اعضای این شورا افرادی مسئولیت شناس هستند که بر اساس شاخص‌های امنیتی، با حضور همین افراد، یزد از بهترین استان‌های کشور شناخته شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: شورای تامین استان یزد در زمینه آب نیز مسئولیت‌های خود را بسیار خوب به انجام رسانده است.

وی تاکید کرد: در زمینه تامین امنیت خط انتقال نیز با وجود اینکه امکان ورود اقدام در استان اصفهان را نداریم اما با افراد مختلفی صحبت کرده ایم و هیچ راهکاری که به آن فکر نکرده باشیم یا هیچ اقدامی که می‌توانستیم انجام دهیم و انجام نداده باشیم، وجود ندارد.

طالبی خاطرنشان کرد: برخی مسائل از دید مردم و رسانه ها پنهان است از جمله تعمیر خط انتقال آب که بسیار کار سخت و طاقت‌فرسایی است اما همه دست اندرکاران امر همه تلاش خود را به کار می گیرند تا یزد و مردم آن، درگیر تبعات قطعی آب در استان نباشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عنوان کرد: مدیریت امنیت خط انتقال آب کار دشواری است و به طور قطع ما نیز گلایه‌هایی داریم که آنها را به مسئولان استان اصفهان انتقال داده ایم.

کد خبر 4436183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha