مصری پور اعلام کرد:

«یاقوت» شبکه قرآن جشنواره می شود

«یاقوت» شبکه قرآن جشنواره می شود

تهیه کننده برنامه «یاقوت» شبکه قرآن گفت: برنامه ریزی اولیه انجام شده که برنامه یاقوت که داستان های کربلا را روایت می کند از سال بعد به صورت جشنواره ای برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مصری پور تهیه کننده برنامه «یاقوت» شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به پخش یک دوره از این برنامه همزمان با ایام محرم و صفر امسال گفت: برنامه یاقوت داستان های کربلا را با داستان های امروزی درهم می آمیزد تا بیننده یاد بگیرد چگونه می توان درس زندگی را از عاشورا آموخت.

وی افزود: این برنامه که کاری از گروه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما است و روشی جدید را در روایت کردن حماسه عاشورا انتخاب کرده و هنرمندانی مانند محمود پاک نیت، جعفر دهقان، حمیدرضا پگاه و سیروس همتی، راویان این روایت ها بوده اند.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «یاقوت» بیان داشت: برنامه یاقوت در ۴۰ قسمت ۱۵دقیقه ای تولید شده و این روزها نیز همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، آخرین مراحل پخش را سپری می کند.

مصری پور در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی اولیه انجام شده که برنامه یاقوت از سال بعد به صورت جشنواره ای برگزار شود و علاقه مندان هم می توانند برای اجرا و روایتگری در برنامه حاضر شوند؛ اطلاعات این جشنواره هم از سوی شبکه قرآن و معارف سیما اعلام خواهد شد.

کد خبر 4444785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha