۲۳ آذر ۱۳۸۲، ۱۹:۴۶

موفقيت بزرگ خبرگزاري جمهوري اسلامي

"ايرنا" جهان را از خبر دستگيري صدام مطلع كرد

"ايرنا" جهان را از خبر دستگيري صدام مطلع كرد

خبرفوري و كوتاه خبرگزاري جمهوري اسلامي "ايرنا" در خصوص دستگيري صدام كه ساعت 13:09 امروز ارسال شد به سرعت به خبر نخست وسايل ارتباط جمعي جهان تبديل شد.

به گزارش خبرگزاري "مهر" به نقل از ايرنا، خبرگزاري رويتر ساعت 13:31 در خروجي انگليسي خود در خبري فوري و با استناد به ايرنا؛ خبر دستگيري صدام حسين در تكريت را براي جهانيان مخابره كرد.
آژانس خبري فرانسه نيز در خروجي انگليسي خود در ساعت 13:37 در خبري از مبدا تهران و به نقل از خبرگزاري جمهوري اسلامي مردم جهان را از دستگيري صدام حسين مطلع كرد.
خبرگزاري آلمان (د پ آ) نيز به دنبال انعكاس خبر دستگيري صدام به نقل از ايرنا درجهان ؛ در ساعت 14:14 خبر مزبور را به نقل از خبرگزاري جمهوري اسلامي بر روي خروجي انگليسي خود مخابره كرد.
برخي از شبكه هاي راديو و تلويزيوني جهان نيز كه همواره دراعلام رويدادهاي روز پيشقدم معرفي مي شوند؛ به دنبال دريافت خبر 13:09 ايرنا و انعكاس وسيع آن درجهان با قطع برنامه هاي خود و يا به صورت زيرنويش و در خبر فوري به نقل از ايرنا از دستگيري صدام خبر دادند.
شبكه خبري سي ان ان دقايقي بعد از مخابره خبر دستگيري صدام از سوي ايرنا دراخبار زيرنويس خود اين خبر را به نقل از خبرگزاري ايران به بيندگان خود اطلاع داد .
خبرگزاري ايتاليا (آنسا) نيز در ساعت 14:8 به نقل از شبكه تلويزيوني سي ان ان از دستگيري صدام حسين رييس جمهوري مخلوع عراق خبر داد.
شبكه خبري الجزيره نيز به دنبال اعلام خبر دستگيري صدام ؛ در اخبار زير نوشته خود به نقل از خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران از دستگيري صدام خبر داد.
کد خبر 44536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha