کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه»

کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه»

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از واردآوردن ضربه مهلک به نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «الشجاعیه» غزه طی کمینی از پیش طراحی‌شده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از گذشت ۲۶۷ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، عملیات‌های مبارزان مقاومت فلسطین علیه نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در کمینی از پیش طراحی‌شده، یک بمب ضدنفر را به روی نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «الشجاعیه» واقع در شرق شهر «غزه» منفجر کرده‌اند.

بر اساس اعلام گردان‌های قسام در نتیجه این عملیات مبارزان مقاومت، شماری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و شمار دیگری از آنان نیز زخمی شده‌اند.

همچنین فرود بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه نظامیان صهیونیستِ هدف قرارگرفته در این عملیات از سوی مبارزان قسام رصد شده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الشجاعیه» با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده و به نظامیان صهیونیست تلفات مستقیم وارد کرده است. بر اساس اعلام قسام، بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه این نظامیان صهیونیست نیز در الشجاعیه فرود آمده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که ۲ بمب را به روی جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع «عیسی» در منطقه «تل الهوی» در جنوب غرب شهر غزه منفجر کرده است.

علاوه بر این یک جنگ‌افزار نظامی «نمر» ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «الشجاعیه» از سوی مبارزان گردان‌های قدس منهدم و به آتش کشیده شد.

نیروهای شهید «عمر القاسم» نیز از هدف قراردادن یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در مرکز شهرک «الجنینه» واقع در رفح با گلوله «آر پی جی» خبر داد.

علاوه بر این نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه نیز از سوی نیروهای شهید «عمر القاسم» با موشک‌ها ی «۱۰۷» هدف قرار گرفتند.

مبارزان گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الشجاعیه» با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

کد خبر 6152227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha