۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان:

برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت در زنجان

برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت در زنجان

زنجان-مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان بر برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان سوخت تأکید کرد و گفت: تعزیرات با کسی شوخی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ممیزی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره تعزیرات حکومتی، بر برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان سوخت تأکید کرد و افزود: تعزیرات با کسی شوخی ندارد. 

وی از کشف و ضبط ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان خبر داد و اظهار کرد: محموله سوخت یارانه‌ای قاچاق شامل ۲۳ هزار لیتر نفت گاز و ۸ هزار لیتر نفت سفید از یک دستگاه خودروی تریلی نفت‌کش در آزادراه زنجان به قزوین کشف و ضبط شد.

ممیزی افزود: راننده خودرو به‌عنوان متهم به شعبه پنجم بدوی این اداره کل معرفی و پرونده به‌صورت خارج از نوبت تشکیل شد و عامل قاچاق علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۹۶۰  میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه کشف کالای قاچاق در استان زنجان طی هفت ماه امسال افزایش داشته است، گفت: بیشتر کالاهای قاچاق طی این بازه زمانی در استان زنجان سوخت و پوشاک بوده است.

ممیزی با بیان اینکه ورود پرونده‌های قاچاق سوخت افزایش دارد، گفت: ورود پرونده‌های قاچاق سوخت در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: اداره تعزیرات حکومتی استان با افرادی که خارج از شبکه دست به قاچاق کالا و سوخت زده برابر قانون برخورد لازم را دارد.

کد خبر 4463341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      0 0
      با تشکر فراوان از سازمان تعزیرات. انشاالله با جدیت هر چه بیشتر با قاچاقچیان کالا و ارز و بخصوص قاچاقچیان سوخت برخورد شود. نظارت هر چه بیشتر نیروی انتظامی و بازرسی تمام وقت از تانکرهای نفتکش در اولویت باشد