۲۹ بهمن ۱۳۸۵، ۱۲:۳۰

با بررسی طرحی در معاونت های ترافیک و اجتماعی شهرداری تهران ؛

موتورسیکلت های پایتخت ساماندهی می شود

موتورسیکلت های پایتخت ساماندهی می شود

طرحی برای ساماندهی موتورسیکلت ها در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد که با بررسی آن در معاونت اجتماعی شهرداری ، سعی در اجرای این طرح با کمترین هزینه های اجتماعی است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه استفاده کنندگان از موتورسیکلت غالبا اقشار کم درآمد هستند که به وسیله آن امرار معاش می کنند ، گفت: حمل و نقل مسافر از طریق موتورسیکلت در قانون ممنوع است ولی باید از طریق راهکارهای اجتماعی این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر محمود محمود صفارزاده با اشاره به آلودگی موتورسیکلت ها افزود: جهت استفاده از موتورسیکلت در حمل و نقل ، موتورهای خاصی خریداری شده است که چهار زمانه است و دارای سقف و حفاظ است و وسیله ایمنی محسوب می شود که در بخش ارسال مراسلات پستی و حمل و نقل کالا از آنها استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با سازمان حفاظت از محیط زیست هماهنگی های لازم جهت جلوگیری از تردد موتورهای دو زمانه در شهر به عمل آمده است ، تصریح کرد: ستادی در این زمینه در شهرداری تهران تشکیل شده است ولی تا زمانی که راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی برخورد با این معضل ایجاد نشده است شدت عمل لازم اعمال نخواهد شد.

کد خبر 449058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha