۵ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد:

تمام طرح‌های توسعه‌ای یزد اکنون در بلاتکلیفی است

تمام طرح‌های توسعه‌ای یزد اکنون در بلاتکلیفی است

یزد ـ‌ رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد با اشاره به بی‌توجهی وزارت کشور نسبت به تایید حکم شهردار یزد، گفت: تمام طرح‌های توسعه ای یزد اکنون در بلاتکلیفی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ونوس عامری صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه اکنون حدود 50 روز از زمان انتخاب مجتبی فرهمند به عنوان شهردار یزد می‌گذرد، اظهار داشت: وزارت کشور هنوز اقدامی برای تایید حکم شهردار نکرده و شهرداری یزد با سرپرست اداره می شود.

وی عنوان کرد: شورای شهر یزد بعد از معرفی فرهمند به عنوان شهردار منتخب یزد به وزارت کشور، تلاش کرده تا از هیچ همکاری با وزارت کشور برای انجام روند قانونی کوتاهی نکند، اما وزارت کشور توجهی به این موضوع نداشته است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه یزد اکنون بدون استاندار، بدون فرماندار و بدون شهردار اداره می شود و همه این پست‌های مهم اکنون با سرپرستی اداره می شود، تصریح کرد: این بی توجهی وزارت کشور توهین به مردم یزد است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد یادآور شد: بودجه سال 97 شهرداری بدون شهردار در حال جمع بندی است و با این روال نمی توان گزارش درستی به مردم یزد ارائه کرد.

عامری همچنین خاطرنشان کرد: همه طرح‌های توسعه‌ای یزد اکنون در بلاتکلیفی است و این بلاتکلیفی و معطلبی آسیب‌های جدی به یزد وارد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یزد یک شهر جهانی است و با نزدیک شدن به پایان سال و فرا رسیدن فصل گردشگری یزد و سفرهای نوروزی، این شهر نیازمند برنامه ریزی جدی و دقیق است و به طور قطع نبود شهردار مشکلاتی در این برنامه ها ایجاد خواهد کرد.

به گزارش مهر، از سه ماه پیش، مهدی جمالی‌نژاد شهردار سابق یزد با دعوت وزارت کشور در این وزارتخانه مشغول به کار شد و شورای شهر با بررسی گزینه‌های مختلف برای تصدی پست شهرداری یزد، به مجتبی فرهمند رسید.

فرهمند که با رأی همه اعضای شورای شهر یزد انتخاب شد، به وزارت کشور معرفی شد اما بعد از گذشت 50 روز از معرفی وی، هنوز هیچ اقدامی برای تایید حکم شهرداری فرهمند انجام نشده و شهرداری با سرپرستی اداره می‌شود.

این شرایط اکنون در استانداری و فرمانداری یزد نیز حاکم است و هر دو با سرپرستی اداره می شوند.

کد خبر 4496195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha