۶ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۱۹

فرمانده انتظامی استان قزوین:

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در قزوین

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در قزوین

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و متلاشی شدن باند سارقان خودرو در قزوین خبر داد.

سردار  مهدی محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح استان و ایجاد جو نگرانی در بین شهروندان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران کلانتری "بیدستان " شهرستان "البرز " حین گشت زنی یک سارق را حین سرقت از داخل خودرو مشاهده و بلافاصله سارق را حین فرار دستگیر کردند.

وی افزود: پس از دستگیری سارق نیز خودروی وی توقیف و در بازرسی از داخل آن تعدادی سند خودرو کشف و متهم به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم در بازجوئی فنی ماموران پلیس آگاهی شهرستان البرز به ۵ فقره سرقت خودرو از شهرستان های قزوین، البرز، آبیک با همدستی ۲ سارق دیگر اعتراف کردند.

سردار محمودی عنوان کرد: همدستان سارق و یک مالخر در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل دستگیری ۳ دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه وانت بار و یک عدد پلاک خودرو که برابر اعتراف سارقان خودرو به طور کلی اوراق شده بود کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی فنی پلیسی به ۲۵ فقره سرقت خودرو و رها کردن خودروها پس ازسرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح استان اعتراف که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

کد خبر 4497062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha