۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹

دوشنبه و سه‌شنبه؛

آسمان استان بوشهر بارانی می‌شود/ احتمال سیل و آبگرفتگی معابر

آسمان استان بوشهر بارانی می‌شود/ احتمال سیل و آبگرفتگی معابر

بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: دوشنبه شب و طی روز سه‌شنبه بارش باران همراه با وزش باد شدید در استان پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تحلیل نقشه‌های پیش یابی جوی، با ورود یک سامانه بارشی به غرب و جنوب غرب کشور، این سامانه به تدریج از روز دوشنبه در جنوب غرب کشور تقویت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس دوشنبه شب و طی روز سه شنبه بارش باران همراه با وزش باد شدید، گاهی رگبار باران و رعد و برق در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: بارندگی در مناطق شمالی و مرکزی استان بویژه مناطق غیر ساحلی از مقدار و شدت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: از این رو نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی در این مناطق، همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های منتهی به استان‌های همجوار فارس، کهگیلویه و بویراحمد هشدار داده می‌شود.

مساعدی افزود: با خروج سامانه از استان و شروع وزش باد شمال غربی، انتظار می‌رود طی روز چهارشنبه و پنج شنبه دمای هوا در برخی نقاط استان بوشهر بویژه نقاط غیر ساحلی به طور نسبی کاهش می یابد.

کد خبر 4524729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha