۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۰۷

صدر اعظم نوری خبر داد:

تجهیز آتش نشانها به لباس‌های نو در سال ۹۸

تجهیز آتش نشانها به لباس‌های نو در سال ۹۸

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اعلام کرد: با وجود دو تا سه برابر شدن قیمت لباس های آتش نشانی تلاش می شود تا تمامی آتش نشانان در سال آینده به لباس های نو آتش نشانی تجهیز شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهراصدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از تلاش برای تجهیز تمامی آتش نشانان در سال ۹۸ به لباس های نو آتش نشانی خبر داد و به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

وی گفت: در سال ۹۷ با تامین اعتبارات لازم در حدود ۲ هزار دست لباس آتش نشانی تامین شد و در برنامه سالجاری نیز تامین اعتبارات برای تهیه لباس های آتش نشانی درنظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با تاکید بر اینکه آتش نشانی که در دل حریق می رود، نباید دچار سوختگی شود، تصریح کرد: لباس های آتش نشانی به عنوان مجموعه ای از لباس های لازم برای تجهیز آتش نشانان جهت تامین ایمنی و انجام عملیات های مرتبط با آتش نشان ها است که ضرورت دارد تا حد استانداردهای لازم را کسب کرده باشد.

صدراعظم نوری اظهار داشت: به جهت دریافت استانداردهای لازم، تمامی این لباس ها که توسط برخی برندهای خاص تولید می شوند، وارداتی است، از این روی قیمت آنها ارتباط مستقیم با قیمت ارز داشته و در نتیجه افزایش نرخ ارز، قیمت این لباس ها نیز افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: قیمت این لباس ها با این افزایش قیمت نسبت به سال گذشته افزایش دو تا سه برابری را شاهد بوده است، با این حال تامین این لباس ها نیاز است و ضرورت دارد تا شهرداری حتما این اقدام را انجام دهد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اعلام کرد: ما با جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم تا در سال ۹۸ بخش دیگری از این لباس ها تهیه شده و در اختیار سازمان آتش نشانی قرار گیرد تا این سازمان به عنوان یک سازمان قوی و پیشرو بتواند با کمترین آسیب و خسارت به مدیریت حوادث در شهر تهران بپردازد.

صدراعظم نوری در پایان اعلام کرد: امیدواریم تا در سال ۹۸ تمامی آتش نشانان به لباس های نو آتش نشانی تجهیز شوند.

کد خبر 4536721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha