۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۳۲

مسئول کمیته راویان فتح سپاه پاسداران:

راویان دفاع مقدس سبک زندگی شهدا را به مردم منتقل کنند

راویان دفاع مقدس سبک زندگی شهدا را به مردم منتقل کنند

اهواز ـ مسئول کمیته راویان فتح سپاه پاسداران گفت: یکی از رسالت های راویان این است که سبک زندگی شهدا را به مردم انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل مسجدی عصر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح دفتر راویان دفاع مقدس در گلزار شهدای اهواز اظهار کرد: راویان دفاع مقدس نباید هرگز رسالت خود را فراموش کنند؛ آنها باید سبک زندگی شهدا را در زندگی خود جاری و ساری کنند و همواره از حاشیه گری در روایت گری فاصله بگیرند.

وی افزود: یکی از رسالت‌های راویان این است که سبک زندگی شهدا را به مردم انتقال دهند؛ راویان علاوه بر بازگو کردن عملیات‌های مختلف دفاع مقدس باید به تبیین اخلاق و منش شهدا نیز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مسئول کمیته راویان فتح سپاه پاسداران با اشاره به اینکه باید و نبایدهای دین باید الگوی سبک زندگی افراد باشد، تصریح کرد: توقف در پشت چراغ قرمز دین و یا عبور آن بایدها و نبایدهای زندگی هستند که شهدا همه آنها را رعایت می‌کردند.

سردار مسجدی یادآور شد: همین رفتارهای ارزشمند شهدا بود که فرهنگ جبهه را شکل داد و راویان باید این فرهنگ، اخلاق، معنویات و سبک زندگی شهدا را اول در زندگی خود رعایت و بعد هم به دیگران منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان به بصیرت و ولایتمداری راویان دفاع مقدس نگاه می‌کنند، یادآور شد: تعامل، رفتار، اخلاق و عمل به واجبات و مستحبات دینی از سوی راویان همه برای الگوبرداری کاروان‌های راویان نور مؤثر خواهد بود.

مسئول کمیته راویان فتح سپاه پاسداران اضافه کرد: بصیرت، رعایت حقوق دیگران، بندگی و همه حسنات شهدا و رزمندگان باید از سوی راویان دفاع مقدس بازگو شود.

سردار مسجدی با تأکید بر لزوم استفاده از ابزار مختلف از جمله تاریخ دفاع مقدس به منظور بیان موضوعات مختلف در حوزه بصیرت شهدا گفت: اگر شهدا و رزمندگان بصیرت در دین نمی‌داشتند، پای ولی و اصل دین نمی‌ایستادند و یا راهی جبهه و جنگ نمی‌شدند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره بر صدق گفتار راویان نور تأکید داشتند، گفت: خاک مناطق عملیاتی با خون شهدا آمیخته شده و آن چنان با دل راهیان نور بازی می‌کند که حال و هوای لازم به دل آنها راه پیدا می‌کند.

مسئول کمیته راویان فتح سپاه پاسداران با تأکید بر لزوم ایجاد بصیرت میان مردم ادامه داد: بر اثر بد رأی دادن خواص در سال ۸۸ تیر و گلوله به سمت شهدا نشانه رفت؛ بصیرت در رأی دادن مدنظر قرار گرفته نشد که این افراد بر ما مسلط شدند.

سردار مسجدی با اشاره به اینکه بسیاری از خواص و مسئولان با تبلیغات دروغین انگلیس و آمریکا دچار تردید شدند، بیان کرد: آنها از روی نادانی سجده به سمت آمریکا و انگلیس داشتند ولی باید بصیرت مردم و مدیران را افزایش دهیم تا دچار چنین اشتباهاتی نشوند.

وی در پایان خطاب به راویان دفاع مقدس حاضر در مراسم گفت: همانگونه که دفاع مقدس زمانی در یک چشم برهم زدن گذشت، باید قدردان کسوت روایتگری باشیم تا سبک زندگی شهدا فراموش نشود.

کد خبر 4562048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha