۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۳۱

رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد؛

کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم خشن در نیمه اول تعطیلات نوروزی

 کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم خشن در نیمه اول تعطیلات نوروزی

رئیس پلیس آگاهی ناجا، از کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم خشن در کشور در نیمه اول تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن حسن خانی، با حضور در جلسه قرارگاه نوروزی عمار، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس آگاهی ناجا مبارزه با جرایم خشن است که در این خصوص برخورد قاطع و سریع مورد تاکید است.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، برنامه ریزی و تلاش مأموران پلیس آگاهی سراسر کشور، شاهد کاهش بیش از ۲۰ درصد جرایم خشن در نیمه اول تعطیلات سال ۹۸ نسبت به سال گذشته هستیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با با بیان اینکه همچنین در این بازه زمانی کشفیات جرایم خشن در سطح کشور ۲۰ درصد افزایش داشته است، افزود: جرایم خشن شامل قتل عمد، آدم ربایی و تجاوز به عنف می‌باشد که کارآگاهان پلیس آگاهی به طور جدی مبارزه با این جرایم و تلاش برای دستگیری عناصر اصلی و سازمان یافته را در دستور کاری خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی با همه توان در کنار دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها به عنوان مجموعه‌ای که تأمین کننده امنیت و آرامش مردم است، آمادگی برخورد با جرایم را با جدیت به عهده دارد، تاکید کرد: سرعت، دقت عمل در پیگیری و پی جویی کشف جرایم از طریق روش‌های علمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کد خبر 4577403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha