۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴

دریادار سیاری:

ارتش به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب در خدمت مردم است

ارتش به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب در خدمت مردم است

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ارتش به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب در خدمت مردم است گفت: ماموریت اصلی ارتش حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ ۴۵ نیرو مخصوص ارتش گفت: وجود تیپ ۴۵ در منطقه حساس کشور، یکی از بازوان قدرتمند و پرتوان برقرار کننده امنیت است.

وی افزود: حضور کارکنان رزمی، چابک، پا در رکاب و دارای احساس مسئولیت توان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در منطقه بالا برده و آمادگی رزمی شما سبب شده که دشمن جرأت تعدی و تجاوز به خاک ایران را نداشته باشد.

سیاری به حمله رژیم بعثی عراق به خاک ایران در سال ۱۳۵۹ اشاره و تصریح کرد: دشمن احساس می‌کرد که آمادگی رزمی در ارتش نیست حمله کرد و همه کشورهای شرقی و غربی نیز به آنها کمک کردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش یادآور شد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس بزرگترین حرکات نظامی را انجام داد و با وجود همه مشکلات توانست در کمترین زمان ممکن جلوی پیشروی دشمن را بگیرد.

سیاری با بیان اینکه ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ثابت کرد وجودش برای مملکت لازم است، خاطرنشان کرد: ارتش به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب در خدمت مردم است.

وی به مأموریت اصلی ارتش مبنی بر حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: در کنار این مأموریت‌های اصلی در اجرایی ساختن فرامین فرماندهی معظم کل قوا آمادگی داریم.

رئیس ستاد ارتش به خدمات ارتش در زلزله بم، منجیل، سرپل ذهاب، سقوط هواپیمای یاسوج و سیل گلستان اشاره کرد و گفت: ارتش آمادگی دارد تا یار و یاور هموطنانمان در هرگونه بلایای طبیعی احتمالی باشد.

وی با اشاره به برخی هشدارها در خصوص وقوع سیل در استان خوزستان خاطرنشان کرد: امروز در منطقه و در روستاهای اطراف تهدید وجود دارد و شما کارکنان تیپ مخصوص ۴۵ قوت قلبی برای مردم هستید.

بنابراین گزارش، دریادار سیاری همچنین به منظور روند جلوگیری از جاری شدن سیل در منطقه خوزستان و امدادرسانی تیپ ۴۵ شوشتر از سیل بندها و سد گتوند بازدید کرد.

کد خبر 4578473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha