۱۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۵

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد

آغاز به کار موکب های اربعین در مناطق سیل زده

آغاز به کار موکب های اربعین در مناطق سیل زده

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از آغاز خدمات دهی موکب‌های اربعینی در مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: در پی صدور بیانیه سردار سلیمانی برای گسیل موکب‌های اربعینی به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان، هم اکنون تعدادی از این موکب‌ها در مناطق تعیین شده مستقر و خدمات دهی خود را آغاز کرده و تعداد دیگری نیز در حال اعزام هستند.

وی با بیان اینکه تجربه و نیت خالصانه خادمان و مدیران موکب‌ها پشتوانه خوبی برای بهره‌گیری از این ظرفیت در شرایط بحرانی است اظهار داشت: از آنجا که این مأموریت در پی شرایط اضطراری و غیرقابل پیش‌بینی شده به موکب‌ها سپرده شده است، نیازمند پشتیبانی مردمی هستیم.

پلارک با بیان اینکه هموطنان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد ستاره دویست و سی و سه مربع (#۲۳۳*) و گزینه اربعین کمک‌های خود را به موکب‌های مستقر در مناطق سیل زده اهدا کنند افزود: این موکب‌ها یک ماه در مناطق سیل زده خوزستان و لرستان به هموطنان سیل زده خدمات خواهند داد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: اگرچه از روزهای آغازین بحران سیل، هموطنان عزیز اقدام به ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده کرده‌اند اما به اذعان مسئولان از روز گذشته و در پی صدور بیانیه سردار سلیمانی، شاهد موج جدیدی از کمک‌های مردمی هستیم که نشان دهنده اعتماد عمومی به موکب‌های اربعین و خادمان اهل بیت علیهم السلام است.

وی با بیان اینکه قرارگاه شبانه روزی به‌منظور مدیریت و هماهنگی بین موکب‌ها و دستگاه‌های مختلف در ستاد بازسازی عتبات عالیات تشکیل شده است، یادآور شد: پس از زلزله ویرانگر سال ۹۶ کرمانشاه نیز موکب‌های اربعین در مناطق زلزله زده مستقر و با طبخ غذای گرم و توزیع میان وعده به هموطنان خدمات ارائه کردند.

کد خبر 4582606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha