۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۰۵

استاندار بوشهر:

لزوم رونق تولید در استان بوشهر/ واحدهای صنعتی راکد فعال شوند

لزوم رونق تولید در استان بوشهر/ واحدهای صنعتی راکد فعال شوند

بوشهر - استاندار بوشهر خواستار تلاش همه مسئولان برای رونق تولید رد سطح استان شد و گفت: باید راهکار مناسب برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر رونق تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان دارند و دولت نیز حمایت مناسب را در این زمینه دارد.

وی بر لزوم رفع مشکلات صنایع و تولیدکنندگان تاکید کرد و ادامه داد: بانک‌ها می‌توانند نقش اساسی در رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید داشته باشند و باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

استاندار بوشهر خواستار سرعت بخشی در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید شد و اضافه کرد: فرمانداران باید در شهرستان‌ها ورود جدی به موضوع رونق تولید داشته باشند و در این زمینه با دستگاه‌های اجرایی همراهی کنند.

وی از لغو قرارداد زمین متقاضیان در مناطق ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی که اقدام به ساخت نمی‌کنند خبر داد و بیان کرد: زمین واگذار شده به متقاضیان باید در زمان مشخصی تعیین وضعیت شود تا سرمایه گذاران بدون برنامه اقدام به تأمین زمین نکنند.

گراوند با اشاره به وجود ۸۲ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالاتر از ۶۰ درصد در استان بوشهر افزود: باید تلاش شود تا در سال جاری شاهد تکمیل و راه‌اندازی این واحدها باشیم.

وی خواستار ارائه راهکارهای مناسب برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد استان بوشهر شد و گفت: باید از همه ظرفیت‌های استان برای رونق تولید و همچنین توسعه اشتغال استفاده شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: به منظور انجام تعهدات سفر اسفند ماه رئیس جمهوری به استان بوشهر باید بانک‌ها اقدامات لازم را انجام داده و تعهد خود را در این زمینه ایفا کنند.

کد خبر 4636503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha