۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵

اجرای گروه موسیقی «نوای باران» در رادیو صبا

اجرای گروه موسیقی «نوای باران» در رادیو صبا

برنامه زنده «شب نشینی با صبا» مخاطبان را با گروه موسیقی «نوای باران» آشنا می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «شب نشینی با صبا» یک جُنگ شبانه است که با هدف ایجاد فضایی شاد و صمیمی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ پخش می شود.

روز جمعه ۳۱ خرداد گروه موسیقی «نوای باران» متشکل از محمد خوبان، میلاد فرهمند، حسین مختاری و علی صادق زاده مهمان برنامه هستند و قرار است قطعاتی شاد را به صورت زنده اجرا کنند.

این برنامه همچنین سعی دارد با پرداختن به موضوعات شبانه همراه مخاطبان یک دورهمی خودمانی و مفرح را به مدت ۱۲۰ دقیقه فراهم کند. به همین منظور «شام شبانه» سوژه طنز در این برنامه قرار می گیرد.

برنامه «شب نشینی با صبا» به تهیه کنندگی رضا عزتی با نویسندگی حامد کریمی و معصومه پاکروان و با اجرای مهبد قناعت پیشه، امیر زنده دلان و پیمان قریب پناه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

خاطرات فصل تابستان در «صبح صبا»

برنامه زنده «صبح صبا» به بهانه آغاز فصل تابستان در فضایی شاد و مفرح به خاطرات و ویژگی های این فصل می پردازد.

«صبح صبا» برنامه صبحگاهی شبکه صبا است که سعی دارد از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ به مدت ۱۲۰ دقیقه با مخاطبان همراه شود. این برنامه روز شنبه اول تیر ماه همزمان با فرارسیدن فصل تابستان از مخاطبان می خواهد درباره ویژگی های این فصل گرم و خاطره ساز در «صبح صبا» اظهار نظر کنند.

هیجان انگیزترین و خنده دارترین خاطرات فصل تابستان و چگونه گذراندن آن در دوران کودکی از جمله موضوعاتی است که قرار است به آن در قالب طنز پرداخته شود.

برنامه زنده «صبح صبا» به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی و با اجرای محمدرضا قلمبر و گلچهره زند روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

کد خبر 4646743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha