۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶

مدیرکل زندان های گیلان خبر داد:

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی سربازان زندان‌های گیلان

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی سربازان زندان‌های گیلان

رشت- مدیرکل زندان های استان گیلان از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی سربازان وظیفه زندان های این استان خبر داد و گفت: این مسابقات برای ارتقای سلامت سربازان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید حسینی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به سلامت جسمی کارکنان زندان ها، اظهار کرد: در همین راستا و برای پر کردن اوقات فراغت سربازان حاضر در زندان های استان گیلان اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در طول سال مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در آموزه های دینی ما نیز توجه به سلامت جسم و روح بسیار تأکید شده است، گفت: باید با بهره گیری از آموزه های دینی و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در راستای سلامت جسم و روح سربازان حاضر در امور زندان های استان گیلان گام برداریم.

مدیرکل زندان های گیلان همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی سربازان مشغول به کار در زندان های این استان، افزود: این دوره از مسابقات با شعار «امنیت، ورزش و سلامت» برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و دینی نیز از حضور روحانیون برای سلامت روحی سربازان باید بهره گیری شود، بیان کرد: با اجرای چنین برنامه ها و استفاده از پتانسیل های موجود زمینه سازگاری سربازان با شرایط موجود افزایش یافته و فرد می تواند با شناخت توانایی ها و مهارت های خود در اجتماع حضور یابد.

کد خبر 4652364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha