۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷

پایان اعزام دانشجویان به عتبات دانشگاهی تا ۱۰ روز قبل از اربعین

پایان اعزام دانشجویان به عتبات دانشگاهی تا ۱۰ روز قبل از اربعین

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: اعزام دانشجویان به عتبات تا ۱۵ مهرماه و ۱۰ روز قبل از آغاز مراسم اربعین حسینی ۹۸ در عراق به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور گفت: بیست و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات از نیمه تیرماه ۱۳۹۸ آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه و ۱۰ روز قبل از آغاز مراسم اربعین حسینی ۱۳۹۸در عراق به پایان می رسد، زیرا از این تاریخ به بعد تنها زائران به صورت آزاد راهی عتبات می‌شوند و هیچ اعزام کاروانی در اربعین حسینی صورت نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: دانشگاهیان در مدت اقامتشان در عتبات به شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا، کاظمین و سامرا سفر می کنند و در این شهرها به زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع)، حرم امیرمومنان علی (ع)، حرم امامین کاظمین، حرم امامین عسکریین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) مشرف می‌شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: افزون بر زیارت مزار شریف ائمه معصومین(ع) مدفون شده در عراق، زائران به صورت گروهی به برخی اماکن تاریخی و زیارتی مشرف می‌شوند تا از نزدیک با این اماکن مقدس آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری بعثه مقام معظم رهبری و هماهنگی سازمان حج و زیارت و شرکت خدماتی و زیارتی شمسا برنامه های فرهنگی مختلف را برای این قشر از زائران تدارک دیده است که در گزارش‌هایی به صورت جداگانه جزئیات این برنامه ها را اعلام می‌کنیم.

کد خبر 4727429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha