۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۳

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان خبر داد:

کاشان ۲۶۸ میلیون دلار صادرات در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ داشته است

کاشان ۲۶۸ میلیون دلار صادرات در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ داشته است

کاشان - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از صادرات ۲۶۸ میلیون دلاری کاشان به خارج از کشور در شش ماهه نخست سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خاندایی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشان دارای ظرفیت های زیادی برای توسعه و پیشرفت است، اظهار داشت:سفر بیش از ۲۵۰هزار گردشگر خارجی و بیش از پنج میلیون گردشگر داخلی به کاشان نشان از آماده سازی زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر در کاشان دارد.

وی با اشاره به اینکه کاشان با توجه به موقعیت استراتژیک خود در کشور مکان مناسبی برای جذب سرمایه گذار قرار دارد، ابراز داشت: ۲۰میلیون تردد در سال از کریدورهای ارتباطی کاشان گواهی بر این موضوع است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ درصد نیروی کار و اشتغال کاشان را افراد غیر بومی تامین می کنند، افزود: باید تلاش کنیم تا نیروی تحصیلکرده بومی را وارد بازار کار منطقه کنیم.

افتتاح سه طرح تولیدی و صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت

وی از افتتاح سه طرح تولیدی و صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و تصریح کرد: این طرح های صنعتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

خاندایی با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال ۲۶۵ نفر فراهم شده است، ابراز داشت: تمام طرح های افتتاح شده توسط بخش خصوص آماده، تکمیل و به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی همچنین با اشاره به احداث ساختمان اداری مجموعه شهرک های صنعتی کاشان تصریح کرد: برای احداث این ساختمان در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و زیربنای  ۸۰۰ متر مربع، حدود ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

کد خبر 4742958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha