۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۸:۵۰

فرمانده مرزبانی خوزستان:

تردد بیش از ۸۵۰ هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی خوزستان

تردد بیش از ۸۵۰ هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی خوزستان

اهواز– فرمانده مرزبانی خوزستان از خروج بیش از ۸۵۰ هزار زائر کربلای معلی از گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه خوزستان خبر داد.

سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به خدمات رسانی ویژه به زائران امام حسین (ع) اظهار کرد: خوشبختانه با اهتمام ویژه مسئولان و تمام متولیان امسال زیرساخت ها و امکانات بسیار مطلوبی برای خدمات رسانی و تسهیل تردد زائران مهیا شده و در ایام اربعین شاهد تردد روان و بدون دغدغه زائران اباعبدالله الحسین (ع) در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه بودیم.

وی افزود: از آغاز تردد زائران اربعین تاکنون بیش از ۸۵۰ هزار زائر ایرانی و اتباع خارجی از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه بدون هیچ گونه مشکل خاص در حوزه خدمات رسانی و امنیتی راهی سفر عتبات عالیات شده اند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: مرز شلمچه تنها گذرگاه برای تردد زائران اتباع خارجی از کشورهای مسلمان نظیر پاکستان، آذربایجان، هند و افغانستان است که  با هماهنگی و تلاش های مسئولان و همچنین تعاملات ایجاد شده با مرزبانان کشور عراق زیرساخت لازم برای پذیرش و تردد اتوبوس های این زائران در دو سوی مرز فراهم شده است.

سردار پاکباز عنوان کرد: فرماندهی مرزبانی خوزستان نیز با استفاده و بکارگیری همه توان و امکانات موجود اعم از نیروی انسانی، تجهیزات خودرویی و لجستیکی در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اربعین حسینی (ع ) اقدامات بسیار قابل توجه و مجدانه ای انجام داده که باعث رضایتمندی زائران شده است.

وی در پایان بیان کرد: خادم الحسین  و خادم زائران حسین بودن افتخار بزرگی است که نصیب مرزبانان خوزستان شده و با عشق و علاقه در خدمت گزاری به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم.

کد خبر 4744861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha