۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۲۳

رئیس هیئت فوتبال اردبیل خبر داد:

حضور ۴۰ داور فوتبال اردبیلی در مسابقات کشوری

حضور ۴۰ داور فوتبال اردبیلی در مسابقات کشوری

اردبیل - رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از فعالیت ۴۰ داور از این استان در مسابقات مختلف فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش پیش از ظهر جمعه در بازدید از تمرینات مدارس فوتبال اردبیل عنوان کرد: داوران استان اردبیل با توجه به قابلیت‌های خود در شرایط مطلوبی قرار گرفته و در حال حاضر ۴۰ داور از این استان در مسابقات کشوری حضور دارند.

به گفته وی برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری در طی سالیان اخیر تأثیر مناسبی در شناسایی استعدادهای ورزشی استان داشته و باعث گردیده تا علاقه مندان مستعد به قضاوت در مستطیل سبز به فوتبال استان و کشور معرفی شوند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در ادامه در خصوص تیم‌های اردبیلی حاضر در مسابقات فوتبال نیز گفت: هم اکنون ۱۴۶ تیم ورزشی سازمان یافته از استان در مسابقات مختلف استانی و کشوری حضور دارند.

وی در ادامه از کسب رتبه اول این استان در ارزیابی فدراسیون فوتبال بر اساس شاخص‌های تعیین شده در بین استان‌های غیربرخوردار کشور خبر داد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: به منظور کسب موفقیت‌های بیشتر در فوتبال علاوه بر استعدادیابی صحیح و توجه به سنین پایه باید به استانداردسازی مدارس نیز توجه ویژه‌ای شود و بدین منظور با جدیت پیگیر استانداردسازی مدارس فعال استان خواهیم بود.

نوتاش بر ضرورت جلب سرمایه گذاران برای توسعه فوتبال استان و حضور در مسابقات کشوری تأکید کرد و افزود: بازیکنان فوتبال اردبیلی استعداد مثال زدنی برای درخشش در سطوح مختلف باشگاهی و ملی برخوردار هستند و شمار زیاد بازیکنان حاضر در استان در لیگ‌های مختلف کشوری تأیید کننده این نکته است.

کد خبر 4755510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha