۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۵۴

امام‌جمعه رویان:

دستگیری زم اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید

دستگیری زم اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید

شاهرود - امام‌جمعه رویان بابیان اینکه دستگیری زم اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید، گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه آبان ماه ۹۸ رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر، ضمن اشاره به دستگیری روح‌الله زم مدیر آمد نیوز، بیان کرد: دستگیری وی اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که اقتدار ملت ما تا چه اندازه است.

وی افزود: خبر دستگیری رئیس شبکه تخریب‌گر و برانداز آمد نیوز شوکی به همه مخالفان نظام اسلامی ایران از بابت اقتدار نیروهای اطلاعاتی ما بود.

امام‌جمعه رویان گفت: این موضوع نه‌تنها دستگیری یک فرد ساده بلکه عامل نمایانگر نفوذ اطلاعات سپاه در لایه‌های پیچیده و طبقه‌بندی‌شده اطلاعات استکبار جهانی محسوب می‌شود لذا از این منظر دارای اهمیت است.

معصومی بابیان اینکه دستگیری زم نشان‌گر اقتدار شبکه و سیستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: این امر تمام معادلات را در بین مخالفان و معاندان ایران اسلامی بر هم زد.

وی در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به شعار چله انقلاب یعنی افتخار به گذشته و امید به آینده تأکید کرد: ساخت جنگنده ایرانی توسط نیروهای مسلح نشان‌دهنده حرکت به سمت تحقق این شعار اصلی و اساسی است.

امام‌جمعه رویان بابیان اینکه امروز ایران اسلامی به داشتن چنین متخصصان جوان و متدینی که می‌توانند جت جنگی بومی را تولید کنند، می‌بالد، گفت: این جت در حالی ساخته‌شده که تمام قطعاتش ایرانی است و می‌تواند در باندی فقط به طول ۷۰۰ متر بلد شده و یا بنشیند که نشان از فناوری بالای آن دارد همچنین این پرنده می‌تواند با سرعت مافوق صوت در ارتفاع ۳۹ هزار پایی پرواز کند.

معصومی در خاتمه نیز به رسالت انبیاء الهی اشاره کرد و بیان داشت: اگر انبیاء الهی در رسالتشان موفق بوده‌اند به‌واسطه شخصیت الهی آنان، دعوت به توحید و مقابله با طاغوت و همچنین وظایف مشترکی است که خداوند بر دوش آنان نهاده است که شامل بینش، آموزش و پرورش هستند لذا باید امروز اهل بیت(ع)، انبیاء و اولیاء الله را بهترین الگوهای خودمان در زندگی بدانیم.

کد خبر 4755614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha