۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷

امام‌جمعه شاهرود:

سرنخ تفرقه و دوقطبی‌سازی در ایران و خاورمیانه به استکبار می‌رسد

سرنخ تفرقه و دوقطبی‌سازی در ایران و خاورمیانه به استکبار می‌رسد

شاهرود - امام جمعه شاهرود بابیان اینکه سرنخ تفرقه و دوقطبی سازی در ایران و خاورمیانه به استکبار می‌رسد، گفت: مردم در انتخابات پیش رو نیز هوشیاری خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه جریان‌های دوقطبی باعث ایجاد ناآرامی‌های اخیر در عراق و لبنان شد، ابراز داشت: سرنخ همه این جریان‌ها به مسئله دوقطبی سازی جبهه استکبار ختم می‌شود که می‌کوشند با سو استفاده از ابزار رسانه مقاومت را مورد هجمه قرار دهند.

وی بابیان اینکه دشمن با ایجاد موج اعتراضی میان مردم یک ملت می‌کوشد تا از این آب گل‌آلود ماهی بگیرد، افزود: این جبهه دوقطبی همواره میان حق و باطل و کفر و ایمان وجود داشته که پایانی هم ندارد اما می‌توان با هوشیاری مانع تحقق خواسته‌های شوم دشمن شد.

ضرورت هوشیاری مردم

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه امروز جریان‌های دوقطبی با نزدیک شدن به ایام انتخابات در تلاش هستند تا از این طریق به اهداف خود برسند، ابراز داشت: مردم می‌بایست در این وادی کاملاً هوشیار بوده و ساختار توطئه‌های دشمن را در انتخابات پیش رو به‌درستی بشکنند.

امینی ضمن بیان اینکه برخی برای انتقام از محور مقاومت می‌کوشند تا منطقه را در دست خود گیرند، تصریح کرد: هدف این افراد یا گروه‌ها نفوذ در میان مردم، ایجاد ناآرامی و سپس زیر سؤال بردن گروه‌های مقاومت نظیر حزب‌الله است که می‌بایست در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد.

وی ضمن بیان اینکه با ایجاد جریان‌های دوقطبی مخالف هستیم، افزود: برخی‌ها تصور می‌کنند که مسئله اصلی کشور رفتن بانوان به ورزشگاه است درصورتی‌که باید چالش مهم رونق تولید و راه‌های تحقق منویات رهبر معظم انقلاب باشد لذا می‌بایست به سمت برداشتن موانع تولید گام برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، موضوع دستگیری زم و ضرورت شناساندن خائنان به وطن، بازدید رهبر معظم انقلاب از دانشگاه امام حسین (ع)، ضرورت تقوا و اعمال پایان ماه صفر ازجمله محوریت سخنان این هفته نماز جمعه شاهرود بود.

کد خبر 4755663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha